Anonym bruker Skrevet 21. juli 2012 #1 Skrevet 21. juli 2012 Prøver å pusle sammen en spilleliste til fødselen, som ikke er så altfor mange ukene unna nå... men hjernen er blitt fullstendig blank!! Liker egentlig de fleste sjangre, bortsett fra "reinspikka" country, så har dere noen gode forslag? Gjerne med litt futt i! Er ikke så glad i klissete kjærlighetssanger når jeg må "jobbe" :-P
L-8 Skrevet 21. juli 2012 #2 Skrevet 21. juli 2012 Sjekk ut p3's wolfgang wee, han legger ut spotifylister, mye snadder!
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2012 #3 Skrevet 21. juli 2012 Jeg er hekta på Killswitch Engage for tida. Det er feel good-musikk for meg, men det er jo ikke sikkert det er det for deg. Hehehe...
Reddiken Skrevet 21. juli 2012 #4 Skrevet 21. juli 2012 Hvis du ikke har noe imot at sangene er noen år gamle så kan jeg ramse opp noen som jeg liker veldig godt selv :-) The sounds -no one sleeps when i'm awake the killers-read my mind muse-starlight brad paisley-clint eastwood (tøff instrumentl sang med driv i) Også kom jeg ikke på fler, trodde jeg kunne ramse opp plenty, men den gang ei :-(
Gjest -ia- Skrevet 22. juli 2012 #7 Skrevet 22. juli 2012 Sjekk ut p3's wolfgang wee, han legger ut spotifylister, mye snadder! L-8, du er vinkjenner OG liker house???? Steike, hadde du vært en singel mann skulle jeg flydd Norge rundt for å finne deg!
L-8 Skrevet 23. juli 2012 #8 Skrevet 23. juli 2012 Sjekk ut p3's wolfgang wee, han legger ut spotifylister, mye snadder! L-8, du er vinkjenner OG liker house???? Steike, hadde du vært en singel mann skulle jeg flydd Norge rundt for å finne deg! Hehe, du har ikke flere kriterier enn det altså? Får skuffe deg med at jeg hverken er singel eller av hankjønn XD
Gjest -ia- Skrevet 23. juli 2012 #10 Skrevet 23. juli 2012 Sjekk ut p3's wolfgang wee, han legger ut spotifylister, mye snadder! L-8, du er vinkjenner OG liker house???? Steike, hadde du vært en singel mann skulle jeg flydd Norge rundt for å finne deg! Hehe, du har ikke flere kriterier enn det altså? Får skuffe deg med at jeg hverken er singel eller av hankjønn XD Nja, kombinasjonen av de to egenskapene hadde gjort at det var verd et forsøk ihvertfall. Hehe, det regnet jeg ikke med heller!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå