Gå til innhold

Dårlig samvittighet ovenfor barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid, tidlig ennå så ungene vet ikke det ennå!

Ungene er 6 1/2 og 10 år, og har ferie nå, men samboer er på jobb på sjøen og jeg er så utrolig kvalm og svimmel at jeg nesten ikke klarer noe, ligger for det meste på sofaen og husarbeid er også en stor utfordring :(:(

Har vært på kino og noen småturer når samboeren var hjemme da!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å alliere seg med noen naboer eller andre venner av ungene? Da trenger du ikke gjøre så mye, fordi ungene kan aktivisere hverandre.

Eller spørre om barna kanskje kan reise på besøk til besteforeldre eller onkel/tante noen dager?

Skrevet

Gratulerer med graviditeten :-)!

Dårlig samvittighet trenger du ikke å ha. Ungene dine er gamle nok til å aktivisere seg selv, og jeg regner med at det er noen nabobarn i området som de leker med? Hvis ikke, har de kanskje glede i hverandre?

Ellers et lurt forslag over her, om å spørre familie om de kan ta imot besøk av barna noen dager, slik at du virkelig bare kan fokusere på deg selv med verdens beste samvittighet :-)!

Og uansett så er du i ferd med å gi ungene verdens beste gave i form av et lite søsken ;-)!

Skrevet

Hi her.

Bor litt øde til så ingen unger her, har prøvd å ringe rundt til venner av de men alle er borte på ferie.

Mamma kunne ha de fra i kveld av, da de er borte nå.

Blir å flytte til uka, og da blir ting litt bedre, da vi da blir boende i ett boligfelt, med barn irundt oss.

De aktiviserer hverandre en del, så det er jo greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...