Anonym bruker Skrevet 21. juli 2012 #1 Skrevet 21. juli 2012 Hva er det dere krangler om/krangler mest om? Jeg og gubben har vært sammen i 10 år, og kanskje krangla 5 ganger på disse årene. Vi har bare ikke noe å krangle om :/ Ble litt intressert etter og ha sett "damene først" på tv, men tenkte at dissa kara må jo ha vært skjeldne...men så ser jeg her inne at mange krangler! Dette er ikke et innnlegg ment som "jeg er bedre enn dere", jeg er bare nyskjerrig på hva det er som trigger uenighet og krangel hos dere!
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2012 #2 Skrevet 21. juli 2012 Som regel er vi egentlig enige uten at vi vet det, men en liten misforståelse kan bygge seg opp til en enorm krangel... Ellers er det klassiske når han furter fordi han har fått for lite sex, og jeg må "forsvare meg", så blir jeg sint fordi han presser meg, han er sint fordi han tror grunnen til at jeg er sint er fordi det er helt forferdelig å ha sex med han osv... Eller det kan være hvis jeg synes han har overlatt vel mye av daglige gjøremål til meg en stund, så kan jeg finne på å komme med en sur kommentar i stedet for å ta det opp på en ordentlig måte (fordi jeg synes han burde ha skjønt det selv), så blir han sur for måten jeg sier det på osv.
solstråle- g09 og ?12 Skrevet 21. juli 2012 #3 Skrevet 21. juli 2012 Vi krangler sjelden, men diskuterer ofte. Da går det mest i politikk, fremtidsplaner og barneoppdragelse.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2012 #4 Skrevet 21. juli 2012 Vi kranglet mye om at vi ikke hadde de samme grensene feks i forhold til utroskap. Han syntes det var ok å chatte/skrive på fb/sms'e med en haug med jenter, kvinnelige kollegaer, eks'er og gamle pule-kompiser. (Flørting) Det behovet har ikke jeg! Han ville drikke og ut på byen hele tiden, det hadde ikke jeg lengre behov for. Og han hadde generelt større behov enn meg for "alene-tid", feks han kunne gjerne prioritert å bruke ferien på en tur med kompiser, mens jeg heller ville på kjærestetur. Han ville ikke gifte seg noen sinne, det vil gjerne jeg i fremtiden. Needless to say, han gjorde det slutt med meg for tre måneder siden....
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2012 #5 Skrevet 21. juli 2012 Vi diskuterer ofte. De fleste er forskjellige på vesentlige punkter, og derfra kommer uenighet om viktige ting og krangling. Vi diskuterer mest på saklig måte, det som diskuteres er pengebruk, huskjøp, barneoppdragelse og sex.
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 21. juli 2012 #6 Skrevet 21. juli 2012 Vi kranglet mye om at vi ikke hadde de samme grensene feks i forhold til utroskap. Han syntes det var ok å chatte/skrive på fb/sms'e med en haug med jenter, kvinnelige kollegaer, eks'er og gamle pule-kompiser. (Flørting) Det behovet har ikke jeg! Han ville drikke og ut på byen hele tiden, det hadde ikke jeg lengre behov for. Og han hadde generelt større behov enn meg for "alene-tid", feks han kunne gjerne prioritert å bruke ferien på en tur med kompiser, mens jeg heller ville på kjærestetur. Han ville ikke gifte seg noen sinne, det vil gjerne jeg i fremtiden. Needless to say, han gjorde det slutt med meg for tre måneder siden.... Vær glad for det. Mannen som flørter med gamle pulekompiser når han har dame er ikke noe å samle på.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2012 #7 Skrevet 21. juli 2012 Vi krangler om mye, for vi er begge bastante, sta og har rett hele tiden. Dessuten har mannen min veldig mange rare meninger om andre og livet rundt, generelt. Så har vi begge ADHD, og vi eksploderer.
Gjest MMJ Skrevet 21. juli 2012 #8 Skrevet 21. juli 2012 Min er morgengretten Men han har skjønt, det LøNNER seg IKKE å en gang prøøøøøve seg på det der lengre!! For da eksploderer jeg, hehe Så nå har vi fine morgener!
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2012 #9 Skrevet 21. juli 2012 Vi krangler/diskuterer om hvem som skal gjøre hva. Kan bli veldig barnslige og si at nå er det din tur til å skifte bleie osv. Etter at vårt første barn ble født gikk vi på et kurs på helsestasjonen og der var det liksom fem punkter som var sentrale for krangler og uenigheter i forholdet, husker ikke alle, men her er noen av de; svigerfamilie, penger, oppdragelse...
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2012 #10 Skrevet 21. juli 2012 Krangler sjelden.Mer at jeg får disse sinneutbruddene mine, smeller litt med dørene og forsvinner inn på rommet med musikk og blir der til jeg er rolig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå