1frafør_1påvei Skrevet 21. juli 2012 #1 Skrevet 21. juli 2012 Vurderer en Kenwood major titanium. Erfaringer? Evt noen andre som har god erfaring med Andre maskiner?
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2012 #2 Skrevet 21. juli 2012 Har hatt en Kenwood Major i 10 år og er veldig fornøyd med den. De du får kjøpt nå er jo enda bedre og med mer ekstra utstyr, men kan liksom ikke bytte den ut når den er like god enda
☆☆☆ Skrevet 21. juli 2012 #3 Skrevet 21. juli 2012 Har assistent (tidligere solgt som electrolux assistent), er kjempefornøyd
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2012 #4 Skrevet 21. juli 2012 Kitchen aid. Har desverre alt for liten bakebolle. Utenom er den super.
Gjest Mentha Skrevet 21. juli 2012 #5 Skrevet 21. juli 2012 Kenwood major her i huset. Foreldrene mine har kenwood major titanium, og den er helt super. Veldig fornøyd med min major også, men titanium er liksom enda et hakk over
Rosepus™ Skrevet 21. juli 2012 #6 Skrevet 21. juli 2012 Major her også, men har bare 2 plastboller til den, så ønsker meg en i metall...
Mami_ Skrevet 21. juli 2012 #7 Skrevet 21. juli 2012 Jeg har kenwood major! Skulle gjerne hatt en Kitchen Aid bare fordi den er fin å se på, men kenwooden har kraftigere maskin og større bakebolle. Ser for meg at Kitchen aid er bra til å lage kaker, men dersom du skal bruke maskinen til å bake brød og lage andre deiger, tror jeg nok kenwood er det rette valget Jeg er hvertfall veeeldig fornøyd med min, og gjærbaksten den lager kan ikke sammenlignes med den jeg lagde ved å elte for hånd.. 1000 ganger bedre når en bruker maskin til eltejobben
Mamma til go'jentene Skrevet 21. juli 2012 #9 Skrevet 21. juli 2012 Kitchen aid, OG kenwood major, hver til sitt bruk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå