Califa Skrevet 21. juli 2012 #1 Skrevet 21. juli 2012 I flg terminkalkulator burde jeg være 6 uker på vei nå. Testet positivt i begynnelsen av uken. Tirsdag fikk jeg blødninger, som en kraftig menstruasjon - og blør like mye fortsatt. Det kommer litt koagler også (beklager detaljene..) Har blødd såpass mye at jeg tenkte at dette går aldri bra. Har ikke hatt smerter. Tok i morrest en ny grav.test. Der måtte jeg legge godsiden til for å skimte en ekstra strek.... Regner med at jeg har mistet, men kan det være at hormonene forsvinner så kjapt? Brystene mine er tilbake til normalt i dag, bare litt kvalme igjen.... Noen andre med erfaring på dette? Evnt hvor mye blødning/koagler kan man forvente ved å miste så tidlig. Har hatt en BO tidligere, men var da i uke 9, og da var det ganske mye som skulle ut..
blå2010+rosa2013 Skrevet 21. juli 2012 #2 Skrevet 21. juli 2012 Jeg mista for 1mnd siden og hadde stor blødning, koagulert blod, og noen intense smerter! Tok en blodprøve 7 og 9 dager etter blødningen og den var på 0! Legen sa at hcg halveres annen hver dag etter en sa! Håper det bare er en vanlig blødning og ingen sa du har! Men er ikke lett å si!
VinterSol+2 Skrevet 21. juli 2012 #4 Skrevet 21. juli 2012 Det kommer an på hvor høye nivåer du hadde i utgangspunktet. Så ja, det er mulig.
Blomsterpikene Skrevet 21. juli 2012 #5 Skrevet 21. juli 2012 jeg mistet også desverre mine gravidsymptomer ganske fort når jeg mistet... håper det går bra med deg <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå