Anonym bruker Skrevet 21. juli 2012 #1 Skrevet 21. juli 2012 Det er mange meninger om hva middag er. Jeg selv er ikke så nøye på om det er poteter der, men mannen min mener at varm mat uten potet er ikke middag.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2012 #2 Skrevet 21. juli 2012 Det er varm mat. Enten med poteter, ris eller pasta.. Kan også være feks pizza eller noe med tortilla.
bobbelfru Skrevet 21. juli 2012 #3 Skrevet 21. juli 2012 For meg er middag, det varme måltidet jeg lager når vi har kommet hjem fra jobb og barnehage.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2012 #4 Skrevet 21. juli 2012 Varm mat som inneholder kjøtt av ett eller annet slag. Min mann vil ha poteter til hver eneste middag, men han har blitt nedstemt her i huset. Ungene er veldig glad i ris og pasta, så vi bytter på om vi har ris, pasta og poteter.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2012 #5 Skrevet 21. juli 2012 For meg er middag et varmt måltid. Det kan bestå av den klassiske kjøtt eller fisk/potet/grønnsaker, pastaretter, hjemmelaget suppe med brød, omelett, gratenger av ulike slag. Jeg har litt problemer med torosupper, men det går hvis vi har dårlig tid og lite fantasi:)
Gjest Mentha Skrevet 21. juli 2012 #6 Skrevet 21. juli 2012 For meg er middag et måltid vi spiser sammen alle sammen. Om det er varmt eller kaldt spiller ingen trille. På varme sommerdager kan vi godt lage kun salat til middag, og på ekstra travle dager kan vi ende opp med brødskiver. Men vi sitter sammen rundt kjøkkenbordet og prater og koser oss både med maten og hverandre.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2012 #7 Skrevet 21. juli 2012 Varm mat som inneholder kjøtt av ett eller annet slag. Min mann vil ha poteter til hver eneste middag, men han har blitt nedstemt her i huset. Ungene er veldig glad i ris og pasta, så vi bytter på om vi har ris, pasta og poteter. Hva med fisk? Ikke veldig bra for en å spise kjøtt hver eneste dag...
Gjest Kira med en av hver Skrevet 21. juli 2012 #8 Skrevet 21. juli 2012 For meg er middag, det varme måltidet jeg lager når vi har kommet hjem fra jobb og barnehage. Signerer denne!
☆☆☆ Skrevet 21. juli 2012 #9 Skrevet 21. juli 2012 Middag er det måltidet vi spiser på ettermiddag/tidlig kveld (stort sett mellom 17 og 20, prøver å bli mer regelmessige og spise 18-19). I går ble det ostesmørbrød, da vi hadde varm lunsj kl 15 og ikke hadde lyst på noe store greier.
Himmel og hav Skrevet 21. juli 2012 #10 Skrevet 21. juli 2012 Her i huset er et varmt måltid som vi spiser rundt kl.17. Om det er suppe, ostesmørbrød, omelett eller kjøtt/fisk med tilbehør spiller ingen rolle. Når jeg tenker etter så er det ikke alltid det er varmt en gang. Om sommeren er det ofte en salat eller smørbrød.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå