Gå til innhold

Dildo/vibrator

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å gå til innkjøp av dildo eller vibrator, men det finnes jo så mange å velge imellom.. Noen som har noen gode tips? Er dildo eller vibrator best og hvilket merke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du singel vil nok en vibrator være tingen. Eller anskaff deg begge deler? Koster jo ikke akkurat en formue.

Kjøp en dildo i silikon hvis du ender opp med det. Vet av erfaring at gummidildoer lukter skikkelig heslig. :(

Skrevet

Kjøp en rabbit variant :) den vil gi deg masse nytelse.. :)

Skrevet

Men hvor kan man bestille det og hva står det utapå pakka?

Dildo til Line Hansen liksom ??!! :)

Jeg vil gjerne ha flere spesifikke tips, som DETTE sexleketøyet trenger du!

(Ikke HI)

Skrevet

Jeg ønsker meg en link til en seriøs hærlig vibrator. Jeg trenger en ny en. Den jeg har nå går bare på max, og det blir litt vel heftig og klarer ikke bruke dem sammen med mannen uten å få latterkrampe pga høy lyd!

Skrevet

Denne her: https://www.kondomeriet.no/produkt/lelo-nea-klitorisvibrator/21954720 anbefaler jeg på det sterkeste! Den er heeeelt fantastisk, har mange forskjellige hastigheter og pulseringer, den passer godt på klitoris, og den er enkel å bruke :) Fikk den i gave av mannen for noen måneder siden, og den har nå blitt min nye bestevenn (og jeg som aldri klarte å gi meg selv orgasmer.. Kommer nå i løpet av 30 sek-1 minutt ;) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...