Anonym bruker Skrevet 20. juli 2012 #1 Skrevet 20. juli 2012 det er en sakte, rolig sang...også synger hun i refrenget"release me releeease me...." hehe....ikke mye å komme med, men noen som kan ane noe?
El1 Skrevet 20. juli 2012 #2 Skrevet 20. juli 2012 Det er den reklamesangen for saab... Mer veit jeg ikke.
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 20. juli 2012 #4 Skrevet 20. juli 2012 Kan det være "Release me" med Oh Laura?
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2012 #6 Skrevet 20. juli 2012 ja DET er det! takk! er det en annen artist som også synger den?
Soon to be mum Skrevet 20. juli 2012 #7 Skrevet 20. juli 2012 Han der Martin sang den i The Voice nylig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå