Anonym bruker Skrevet 20. juli 2012 #1 Skrevet 20. juli 2012 Til små barn? Har rota det til med bhg søknaden. Kan gjerne begynne i september-oktober. Har vært på barnehage.no, men ingen av de plassene jeg har lyst til å flytte til (og bli boende..) Fortell meg gjerne om du vet av en!
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2012 #2 Skrevet 20. juli 2012 Skal du liksom flytte etter barnehageplass? Det var en ny vri! Her i vår kommune sto det 70 stk på venteliste 1 mnd etter søknadsfristen gikk ut. De 70 hadde levert for sent og får ikke plass til høsten..
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 20. juli 2012 #4 Skrevet 20. juli 2012 Vet om ledige på Lambertseter Flytt hit her er det fantastisk å bo!
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2012 #5 Skrevet 20. juli 2012 Takk #3, men jeg ser ikke for meg å flytte til Oslo. Aner ikke hvordan man går fram for å skaffe seg bolig (leie), og nordstrand er vel ikke det billigste området. Drømmer om en koselig liten by/tettsted der ei alenemor kan få seg en vikarjobb ved siden av hjemmestudier og ta viutdanderenelse etterhvert
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2012 #6 Skrevet 20. juli 2012 Mente videre utdannelse, ikke vid udannelse
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 20. juli 2012 #7 Skrevet 20. juli 2012 Søndre Nordstrand er ikke dyrt å leie så vidt meg bekjent. Lambertseter er det ikke så mye til leie for nesten alt er OBOS og de har litt rare leie regler..
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2012 #8 Skrevet 20. juli 2012 Ganske sikker på at det er ledig kapasitet her i Arendal.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2012 #9 Skrevet 20. juli 2012 I Finnmark er det billig å bo, det er barnehageplasser og det er ledige plasser på høgskolene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå