Anonym bruker Skrevet 20. juli 2012 #1 Skrevet 20. juli 2012 Kan dere komme tilbake værsåsnill??? Kjedelig her inne nå!!! Hva kan dere diskutere der inne som dere ikke kan glede oss andre dibbere med??
Gjest sandyBay1 Skrevet 20. juli 2012 #2 Skrevet 20. juli 2012 Hehe...vi koser oss i gruppa Bare hyggelig tone og alle hjelper alle
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 20. juli 2012 #3 Skrevet 20. juli 2012 Kan du ikke bare melde deg inn i gruppa da?
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2012 #4 Skrevet 20. juli 2012 Hm jo skulle gjerne men da er jeg jo brått ikke anonym lenger Men er jo fryktelig fristende da, grublelittpåden ja...
Gjest sandyBay1 Skrevet 20. juli 2012 #5 Skrevet 20. juli 2012 Hm jo skulle gjerne men da er jeg jo brått ikke anonym lenger Men er jo fryktelig fristende da, grublelittpåden ja... Kom igjen da Vi biter ikke.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2012 #6 Skrevet 20. juli 2012 Jeg er selv medlem i gruppa, dog ganske passiv - og vurderer å melde meg ut derfra. Egentlig ganske tragisk å rekruttere folk her for bare å flytte samtalene over i et annet fora. På babyverden er slik rekruttering ikke tillatt og det overrasker meg litt at ikke moderator har slått ned på det her også. Kan ellers trøste dere som ikke er med der om at det er ganske kjedelig der, dere går ikke glipp av så mye bortsett fra å få et fjes på enkelte her inne.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2012 #7 Skrevet 20. juli 2012 Det tar seg garantert opp igjen snart. Folk kommer hjem fra ferie, nye brukere kommer til, og kanskje de i FB-gruppen savner dramaet her inne etterhvert Har forresten følelsen at de fleste av dem er her inne mye enda, det kommer i hvert fall alltid svar fra dem i hvert fall.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2012 #8 Skrevet 20. juli 2012 Jeg er selv medlem i gruppa, dog ganske passiv - og vurderer å melde meg ut derfra. Egentlig ganske tragisk å rekruttere folk her for bare å flytte samtalene over i et annet fora. På babyverden er slik rekruttering ikke tillatt og det overrasker meg litt at ikke moderator har slått ned på det her også. Kan ellers trøste dere som ikke er med der om at det er ganske kjedelig der, dere går ikke glipp av så mye bortsett fra å få et fjes på enkelte her inne. Hvordan mener du at moderator skal ha rett til å nekte folk her inne fra å skrives og snakkes (og kanskje møtes) utenfor? De har da virkelig ingenting med hva folk her inne driver med på privaten!
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2012 #9 Skrevet 20. juli 2012 Hm jo skulle gjerne men da er jeg jo brått ikke anonym lenger Men er jo fryktelig fristende da, grublelittpåden ja... Du trenger da ikke oppgi hva nicket ditt er her inne i den gruppa da, og hvis du poster som anonymt her så er det uansett ingen måte å vite hvem du er på. Annet enn at vi skjønner at du henger her inne.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 20. juli 2012 #10 Skrevet 20. juli 2012 Jeg er med begge steder. Jeg er stortsertt like åpen begge deler. Bare gir vel ut hakket mer info på fb gruppen som her.. Så jeg er absolutt i aller høyeste grad begge steder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå