Gå til innhold

Du wr jo så DIGER!


VinterSol+2

Anbefalte innlegg

Gah, jeg er så lei,

Æhvorfor føler alle at de måå kommentere magen min?

Og de gir seg ikke etter en kommentar heller, de bare fortsetter og fortsetter og fortsetter..

 

Hver morgen våkner jeg og føler meg ikke så verst. Jeg har magen lavt, lg har faktisk litt midje enda, selvom jeg snart er 31 uker. Men hver kveld må den stakkars mannen klemme og kose og overbevise en trist meg, som føler meg som en hvalross etter alle kommentarene ila dagen.

 

Det er jo så unødvendig,,,:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, ikke sant?

 

Prøver å overhøre slike kommentarer, men det er neimen ikke lett alltid!

 

Godt vi har mannfolka som kan trøste oss da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffameien, så unødvendig. Kanskje du skulle prøve å pønske ut et litt småspydig/humoristisk svar å ha i bakhånd?

 

Du er fin og gravid, kjære deg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker ikke være spydig heller. Blir sp utrivelig.

 

Svarer bare sånn "neida, jeg er faktisk helt normal" og sånn. Men gah, jeg er lei.

 

 

10uker til med det her!!!! Jadda...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bare for å komme med en kommentar om det motsatte. Det er ikke hyggelig å få de motsatte kommentarene heller.

åh.. så liten mage du har.. Ser jo ikke ut som om du er gravid i det hele tatt. Eller: skal du snart ut i permisjon, går jo ikke ann å se det engang. Hadde du ikke sagt det så hadde jeg ikke sett det..

 

Husker sist, tre dager før termin.... er vel lenge igjen før du skal få du som er så "liten". Lenge igjen tror jeg ja.. magen er jo fremdeles så høy (dagen før nedkomst).

 

Har vel litt med at vi tar oss nær av ting som andre ikke tenker over, nettopp pga at vi er gravide.

 

Nei, de burde latt vær å kommentere. Uansett hvor hyggelig de tror eller tenker at det vil være å høre det de har å komme med. Vi er alle ulike og reagerer forskjellig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det er ikke lett! I starten følte jeg folk trodde jeg hadde levd på julemat hele uken og var tett opp mot termin!

 

Men på en annen side, for meg som alltid har vært den "største"(høy og timeglassfasong) er det litt gøy å ha fått skikkelig mage mot slutten. Jeg har egentlig ikke følt meg så fin på lenge (eller siden sommeren jeg hadde halsinfeksjon og gikk ned 10 kg ;) )

Folk er for frekke og tror de kan si hva som helst bare fordi man er gravid.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er noe med at alle må bare kommentere den ene eller andre veien. Jeg fikk både at jeg var stor og liten. Men jeg jeg brydde meg ikke om det. Jeg er gravid, det forandrer seg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...