Anonym bruker Skrevet 20. juli 2012 #1 Skrevet 20. juli 2012 Lurer på om jeg skal snike meg inn med min nye flamme og "bade" litt i natt..
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2012 #2 Skrevet 20. juli 2012 Nei, det er lov. Det er derfor de holder stengt
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2012 #3 Skrevet 20. juli 2012 Nei, det er lov. Det er derfor de holder stengt Supert! Da kjører vi på
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2012 #4 Skrevet 20. juli 2012 Lurer på om jeg skal snike meg inn med min nye flamme og "bade" litt i natt.. Hehe, skjønner hvor du vil for å si det sånn...
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2012 #5 Skrevet 20. juli 2012 Lurer på om jeg skal snike meg inn med min nye flamme og "bade" litt i natt.. Hehe, skjønner hvor du vil for å si det sånn... Veldig morsomt
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2012 #6 Skrevet 20. juli 2012 Ups, når fb-hønsene ser dette blir det bråk! Eller vent, de skal jo tie dib-hønsene ihel!
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2012 #7 Skrevet 20. juli 2012 Guuud at dere ikke blir lei...! Hilsen fb-høne
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2012 #8 Skrevet 20. juli 2012 Nei, det er lov. Det er derfor de holder stengt Supert! Da kjører vi på Ironi er ikke din sterke side;) Selvsagt er det ikke lov. Men noen ganger kan det vel være ok å bryte litt regler da
Papegøyeblomst Skrevet 20. juli 2012 #9 Skrevet 20. juli 2012 Har selv jobbet på Frognerbadet - det er en vaktmester som bor på stedet i sommerhalvåret med vakthund, men tror ikke det skjer noe mer enn at dere blir bortvist hvis dere blir ooppdaget..
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2012 #11 Skrevet 20. juli 2012 Sperm og fittesaft i bassenget. Namnam!!!
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2012 #15 Skrevet 20. juli 2012 Frida?? Er ikke det hun heter vel? Hun som hadde hjertet i hånden og som badet i Frognerbadet het Frida
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2012 #16 Skrevet 20. juli 2012 Frida?? Er ikke det hun heter vel? Hun som hadde hjertet i hånden og som badet i Frognerbadet het Frida Var akkurat det jeg mente. Skulle vel ha utdypet det bedre
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2012 #17 Skrevet 20. juli 2012 Frida?? Er ikke det hun heter vel? Hun som hadde hjertet i hånden og som badet i Frognerbadet het Frida Var akkurat det jeg mente. Skulle vel ha utdypet det bedre Var ikke akkurat Frida jeg tenkte på men... Dere skulle vært på fb-gruppa, da hadde dere skjønt hva dette dreide seg om...moahahaha
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2012 #18 Skrevet 20. juli 2012 Frida?? Er ikke det hun heter vel? Hun som hadde hjertet i hånden og som badet i Frognerbadet het Frida Var akkurat det jeg mente. Skulle vel ha utdypet det bedre Var ikke akkurat Frida jeg tenkte på men... Dere skulle vært på fb-gruppa, da hadde dere skjønt hva dette dreide seg om...moahahaha Ok
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 20. juli 2012 #19 Skrevet 20. juli 2012 Hehe go for it Jeg var der forrige lørdag natt med en heller deilig sak av en mann.. Men et tips! Om dere vil være alene så vær der før tre Om dere skal noe privat altså. Over tre halv fire tiden kommer det HORDER av folk! Var der litt på tre natt til søndag og vi slapp såvidt unna folkemengdene. Når det er mange der blir det også mye lyd og vekterne kommer, vi fikk badet og kost oss kanskje en time før det kom noen. Kos dere masse
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2012 #20 Skrevet 20. juli 2012 Hehe go for it Jeg var der forrige lørdag natt med en heller deilig sak av en mann.. Men et tips! Om dere vil være alene så vær der før tre Om dere skal noe privat altså. Over tre halv fire tiden kommer det HORDER av folk! Var der litt på tre natt til søndag og vi slapp såvidt unna folkemengdene. Når det er mange der blir det også mye lyd og vekterne kommer, vi fikk badet og kost oss kanskje en time før det kom noen. Kos dere masse Der kom vel det du ville fram til HI Ikke fullt så moro når hun forteller det selv eller?
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2012 #21 Skrevet 20. juli 2012 Hehe go for it Jeg var der forrige lørdag natt med en heller deilig sak av en mann.. Men et tips! Om dere vil være alene så vær der før tre Om dere skal noe privat altså. Over tre halv fire tiden kommer det HORDER av folk! Var der litt på tre natt til søndag og vi slapp såvidt unna folkemengdene. Når det er mange der blir det også mye lyd og vekterne kommer, vi fikk badet og kost oss kanskje en time før det kom noen. Kos dere masse Der kom vel det du ville fram til HI Ikke fullt så moro når hun forteller det selv eller? Hæ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå