Gå til innhold

inspirert: Har dere alltid SEX julekvelden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det "pulekvelden" hjemme hos dere? (hihi)

Ble inspirert av en annen tråd hvor alle skiver at bursdag, jul og nyttår er faste dager for kos i sengehalmen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har (heldigvis) ingen faste dager vi gjør noe som helst ;)

Mye av sjarmen går bort om man skal planlegge alt.

Skrevet

nei tenken at etter sånne dager er vi slitne og trøtte. blir heller alle andre dager en jul ,bursdag osv her :P

Skrevet

Som sagt i den andre tråden- vi har sex når vi har lyst. Som forsåvidt er ganske ofte, men dog. Altså ingen "obligatoriske dager". ;)

Skrevet

Jepp, tar oss en skikkelig runde under juletreet så alle barnålene detter av ;) Hvis vi ikke er for mette og fulle, da.

Skrevet

Haha, nei på julaften er jeg alltid så mett og full av mat at ræva står på gløtt, så da blir det dårlig med sex gitt.

Skrevet

Årets happening :):P hehe.... har sex nÅr vi har lyst vi ;)

Skrevet

Er rimelig sikker på at vi aldri har hatt sex på julekvelden.

Skrevet

Husker faktisk ikke........

Vi har sex når vi føler for det, at det har skjedd på julaften kan godt hende, er også mulig vi ikke har hatt det

Gjest Kira med en av hver
Skrevet

Nissen er ikke velkommen inn til meg sent på julekvelden. Da er jeg mett og trøtt ;)

Skrevet

Tror jeg faktisk aldri vi har hatt, mette og slitne etter en lang dag er vi gjerne slitne og foretrekker å sove ;)

Gjest sandyBay1
Skrevet

GUD BEDRE om forholdet blir så jævlig, at en planlegger når det skal være hanky panky!

Her blir det spontant :P

Skrevet

Uff planlegge. Gørrekjedelig. Samma om det er julekvelden. Har vi begge lyst så blir det kos. Det skjer oftest spontant.

Skrevet

Hehe vi har ingen faste dager vi har sex, men har ofte for vane å ha sex kvelden på lillejulaften. Da har vi kost oss med ferskt brød med masse godt pålegg, kakao og god film og masse kos så er ofte i stemning :P

Men jeg må innrømme at vi har hatt sex på hvert eneste hotell vi har vært på sammen siden vi ble sammen. Og det er noen hotell også det hehe :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...