Gå til innhold

Hvor vanlig er det egentlig å miste...? :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvor vanlig det EGENTLIG er..?

Hilsen redd for å miste igjen...(har lett pcos)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor langt er du på vei da? ;)

Skrevet

Ca. halvparten av alle påbegynte svangerskap havarerer. Men de aller fleste går til grunne før man forventer mensen. Etter forventet mensdato (da de fleste vet at de er gravide pga uteblitt blødning) er det ca 15 % av svangerskapene som ender i en abort. Sjansen for at alt går bra stiger for hver uke, og etter uke 12 er sjansen veldig god.

Med andre ord: 85 % fører til baby!

Skrevet

Jeg har nettopp blogget en del om dette, og tatt en del research, fordi jeg var så dum og googlet dette her, om sjansene etter uke 12. og ble veldig skremt egentlig og begynte og ikke kunne føle meg trygg idet hele tatt under svangerskapet. men fant en del nyttig innformasjon som er veldig bra ;;)

http://renatemamsen.blogg.no/

Men det står også en del skumle greier der om abort farer, vik helst unna det ;)

Skrevet

eg mista 4 ganga før spira satt.... :/ å nå e eg i uke 35 med nr 2 <3 :)

Skrevet

Så leit at du har mistet så mange ganger :( Men kjempeflott å lese at du snart har babyen din i armene!Gratulerer så mye!!:)

Kan jeg spørre om hvor langt på vei du var da du mistet? Ble du utredet etterhvert så de fant årsak?

Er du frisk som en fisk?

Alder?

Lykke til med fødsel!:)

Skrevet
Så leit at du har mistet så mange ganger :( Men kjempeflott å lese at du snart har babyen din i armene!Gratulerer så mye!!:) Kan jeg spørre om hvor langt på vei du var da du mistet? Ble du utredet etterhvert så de fant årsak? Er du frisk som en fisk? Alder? Lykke til med fødsel!:)

di vet ikke grund til at jeg mista, fikk ikke noen utredning. men fikk eksta oppfølgning når jeg ble gravid for 5 gang.

nå skal det sies at jeg var sammen med en annen mann da jeg mistet di gangene,

kan jo ha noe å si kanskje, at vi rett og slett ikke kunne få barn sammen eller no!?

for begge gangene jeg har vært gravid nå med min nåværende mann har gått bra.. jeg har gått på blodfortynnende også di 2 graviditetene som har gått bra, det kan jo ha en innvirkning. er bare gla at alt har gått så fint nå :)

Skrevet
Så leit at du har mistet så mange ganger :( Men kjempeflott å lese at du snart har babyen din i armene!Gratulerer så mye!!:) Kan jeg spørre om hvor langt på vei du var da du mistet? Ble du utredet etterhvert så de fant årsak? Er du frisk som en fisk? Alder? Lykke til med fødsel!:)
di vet ikke grund til at jeg mista, fikk ikke noen utredning. men fikk eksta oppfølgning når jeg ble gravid for 5 gang. nå skal det sies at jeg var sammen med en annen mann da jeg mistet di gangene, kan jo ha noe å si kanskje, at vi rett og slett ikke kunne få barn sammen eller no!? for begge gangene jeg har vært gravid nå med min nåværende mann har gått bra.. jeg har gått på blodfortynnende også di 2 graviditetene som har gått bra, det kan jo ha en innvirkning. er bare gla at alt har gått så fint nå :)

var forresten rundt 3 mnd (+/-) gangene jeg mista

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...