Anonym bruker Skrevet 20. juli 2012 #1 Skrevet 20. juli 2012 Så hvorfor klarer jeg det ikke? Jeg er flink i perioder, men så faller jeg alltid tilbake til overspising og bulimi igjen.. Blir bare feitere og feitere. Nå er jeg inne i skikkelig vanskelig periode, verste hittil, og jeg innser at jeg må oppsøke noen for å få hjelp.. Nå er spiseforstyrrelsene så ille at jeg synes det er slitsomt å leve.. Jeg klarer ikke tenke på noe annet enn mat og kalorier. Føler meg som en dårlig mor, venninne, kjæreste og ansatt for tiden. Hver gang mannen ser på meg så tenker jeg han synes jeg er ekkel. Jeg går ikke ut noen steder sammen med han, fordi jeg tenker at han blir flau over å bli sett sammen med meg. Ofte så håper jeg at han skal dra ut på kvelden, så jeg kan sitte å fråtse og spy i fred. Blir jeg desperat nok (og det er noen dager siden sist) så ligger jeg våken til han har sovna, for så å bruke natta på det. Jeg blir så kvalm av meg selv, og synes jeg er så ekkel Innser at jeg må skaffe hjelp, raskt, for dette orker jeg ikke mer....
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2012 #2 Skrevet 20. juli 2012 Vet ikke hva jeg skal si engang.. Hørtes helt forferdelig ut! Kjenner meg igjen, utenom at jeg har ikke bulimi/andre spiseforstyrrelser; jeg har bare et STORT ønske om å bli slank.. Og jeg er av og til høyt oppe og alt er bare fryd og gammen, og til tider så langt nede at en ikke ser forskjell på meg og gulvet... Du er IKKE en dårlig mor bare for at du ikke får til dette med kropp og vekt! Heldigvis måles ikke evnene som kjæreste, mamma og venninne i vekt. I såfall ville jeg vært tungvekter i alt Sender hvertfall en stor klem, og håper du kommer deg ut av det, en gang for alle!
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 20. juli 2012 #3 Skrevet 20. juli 2012 Du klarer det ikke fordi du er ul, du vet det heldigvis selv et steg i riktig retning oppsøk hjelp mandag og jobb med deg selv og selvfølelsen din og dropp å ha usunn mat hjemme Be samboer kaste usunn mat dere har hjemme. God bedring
Gjest peacock Skrevet 20. juli 2012 #4 Skrevet 20. juli 2012 Oi, ut over å prate med fastlegen synes jeg du skal ta en lang prat med mannen din. Kanskje det ikke er så ille som du tror? Kanskje dere sammen kan prøve å spise sunt og trene? Ut over at du og dere høyst sannsynlig får bedre helse (når du får professionel hjelp i tillegg) vil jeg tro at det å gjøre noe positivt sammen vil styrke forholdet deres :-) Lykke til! å innse problemene er halve jobben - nå er det bare å sette igang :-)
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 20. juli 2012 #6 Skrevet 20. juli 2012 Du klarer det ikke fordi du er ul ? herregud autocorrect... Skulle stå som spm på hvorfor klarer jeg ikke bli slank? Du klarer det ikke fordi du er syk og klarer det ikke alene. Må begynne å lese over det jeg skriver...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå