Gjest uni kum Skrevet 20. juli 2012 #1 Skrevet 20. juli 2012 (endret) Jeg ser deler av stua og kjøkkenet, og en flik av gangen... Det lille jeg er av gangen er greit. Kjøkkenet: 11 m stoff ved siden av meg, som bare venter på å klippet og sydd til gardiner 1 ukeblad som vil bli lest 1 veske som ikke skal henge der den henger 1 strømkabel til mac`en 1 symaskin 1 krakk med høytaleredocking til ipod/iphone med blad og Nafs veibok oppå Uno-junior kort strødd bruksanvisning til uno 1 eske vanlig uno dinosaur-bok tusj 1 vaskebøtte som burde vært full av varmt vann og såpe, med mine hender aktivt i sving rundt den... 1 vase som ikke skal stå der den står 3 nye kasseroller som venter på å bli vasket Leker under spisebordet på stua Klær som burde vært brettet sammen 1 monsterboks som er drukket tom, grrrr, rydd 2 glass, ett i bruk. Høres ut som tidenes slask og her sitter jeg og gidder ikke annet... hmmm Endret 20. juli 2012 av uni kum
Mami_ Skrevet 20. juli 2012 #2 Skrevet 20. juli 2012 Jeg er på ferie hos mamma, og det jeg ser av rot fra her jeg sitter er: et par øredobber (mine) på stuebordet. en hårklipe (min) på stuebordet en mac-lader (min) på gulvet. Thats it Deilig å være på ferie med hushjelp!
Voilà Skrevet 20. juli 2012 #3 Skrevet 20. juli 2012 En kasse med lego som omringer en fireåring Noen DVD-cover, som det (enda) ikke er plass til å hyllen Et penal med noen blyanter utover Et teppe i sofaen som ikke er brettet, men bare rullet sammen Noen armbånd og hårstrikk på ene hyllen Noen mynter og en lommebok på bordet To glass (begge i bruk) Jeg sitter altså da i stuen, med min sønn:)
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 20. juli 2012 #4 Skrevet 20. juli 2012 Huffda, måtte trykke meg inn på denne, og føler jo da at det er obligatorisk å svare også.. Sukk - En flaske med flytende honning står fortsatt på benken. - Tom flasker - Tom flaske type mais olje, som ikke er kastet enda - Div ledninger som ligger klar til å skilles fra hverandre (blitt en stor ball) - Leker spredt utover hele gulvet - Benken er dekket av alt mulig som inngår i å lage middagsmat. - Noen flasker etter jenta, som mangler å settes i sterilisatoren - 4 Nan ha1 bokser som skulle kastes i søpla i går - En vaskeklut etter guttungen (klint litt med middag over det meste) - Tegnebrett, tegneark, div blyanter, fargestifter, kullbiter, viskelær osv (skulle ryddes i går ja) - 3 brev, to notisblokker og en penn som ligger på feil plass - 1 par bunadssko til barn, som har ventet på den nye eieren siden 14 mai.. Snart på tide å innse at nye eieren ikke ivl ha de - kamera - Muffins former som er vasket, men ikke satt på plass - "Litt" klær som er lakt sammen, men ikke tatt på plass enda. - En overfyllt kleskurv. Ser da hele kjøkkenet, deler av stua og litt av badet. Jippi.. Gleder meg til kvelden kommer :-/
Gjest uni kum Skrevet 20. juli 2012 #5 Skrevet 20. juli 2012 Bra du stiller opp <3BarnogEngler<3 kommer virkelig ikke i gang... Har fjerna boka, spillene og tusjen. Skal ut å kjøre en snartur og pante alle flaskene jeg har bært ut i bilen + sende tingene som skal til fretex videre dit. Hjelper på det også
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 20. juli 2012 #6 Skrevet 20. juli 2012 Å herregud, orke ikke Å begynne Å fortelle en gang!!!
Gjest Miryks Skrevet 20. juli 2012 #7 Skrevet 20. juli 2012 Sitter i stua, og ser litt av gangen og litt av kjøkkenet her. Ser en tomflaske som eldstejenta har lekt med, hundesele og kobbel ligger ved verandadøra, slippersene mine ved siden av der igjen, støvsugern ligger bak sofaen oooog noen lekeklosser på gulvet ved siden av tv-en. Til å være meg, så er det ikke så ille ryddig her
Gjest Hercule Poirot Skrevet 20. juli 2012 #8 Skrevet 20. juli 2012 Faktisk svært lite, rydda innmari i går og i dag. :-)
Rds Skrevet 20. juli 2012 #9 Skrevet 20. juli 2012 Veske, neglelakk,solbriller,et brev,støvsuger,kamera og stekebrett. Orker ikke rydde det med det første heller:/
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. juli 2012 #10 Skrevet 20. juli 2012 Sitter i stua og ser samboeren sitt regningsrot på hans bord under hans data. En biltema katalog på stuebordet og en haug med ting på et lite bord mellom 2 store kose stoler papirer, reklame, kalenderbok, notatblokk, cder, fotoapparat, huff ser ikke resten men det er litt mer.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 20. juli 2012 #11 Skrevet 20. juli 2012 Bra du stiller opp <3BarnogEngler<3 kommer virkelig ikke i gang... Har fjerna boka, spillene og tusjen. Skal ut å kjøre en snartur og pante alle flaskene jeg har bært ut i bilen + sende tingene som skal til fretex videre dit. Hjelper på det også Sant ja Satte ned honning flaska jeg, men er rett ved å ta den opp igjen, er syk, og drikker varm te med ingefær og kanel, med sitron og honing i, smaker pyton.. Men hjelper Starter opp med husarbeid om ca 1-1,5 time *sukk*
B-gjengen Skrevet 20. juli 2012 #12 Skrevet 20. juli 2012 Uff her er det leker ALLE steder. Trur jeg må måke en sti fram til kjøkkenkroken:-( Rydda og vaska i går,men glemte at jeg skulle passe tanteungen min. Tror ikke jeg gidder å rydde før begge 2åringene er i seng :-P
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 20. juli 2012 #13 Skrevet 20. juli 2012 Sitter i sofaen og ser alt av småtterier og leker som hører til rommet til Mille har pusset det opp så først i dag jeg flytter tilbake småtingene da blir det pent pg ryddig her igjen..
Gjest Kira med en av hver Skrevet 20. juli 2012 #14 Skrevet 20. juli 2012 Jeg er litt avhengig av å ha det ryddig rundt meg for å ha det ryddig i hodet I stuen, kjøkkenet og gangen så ser jeg; - en pc i sofaen - to (ubrukte!) Hello Kitty truser på puffen - to fjernkontroller på sofaen - steriliserte flasker til tørk på kjøkkenbenken - en vognbag som står på gulvet ved døren til gangen.
lykkeligmams<3 Skrevet 20. juli 2012 #15 Skrevet 20. juli 2012 uffameien, idag har jeg vært kvlm og uvel ikke gjort noenting for og si det sånn to glass på bordet, og en kopp. to i bruk. en kjeks pose til guttungen som det bare er to kjeks igjen i. tom flaske. en lekebil og to båter på gulvet, og en bamse. en skuff som skulle vært lukket, brettet litt tøy fra snora. og en kjele som skal vaskes
Gjest uni kum Skrevet 20. juli 2012 #16 Skrevet 20. juli 2012 Samme utganspunkt som i sted:) Bladet er fremdeles ikke lest, juhu Stoffet er fortsatt ikke klippet i. Men bok, tusj, kortspill er borte. De nye kasserollene er vasket og satt i skapet, de som er erstattet står fremme. Skal straks ta de med ut i gangen. 2 vaskebøtter som vil ha vann, men mangler litt støvtørring og vaske gulevene. De er moppet og støvsugd klærne er brettet og lagt vekk. Lekene under bordet er så og si borte. Bare vaskekosten står der. Ikke verst ikke verst, kan jo sette meg ned om en liten time Det gledes!
cheni Skrevet 20. juli 2012 #17 Skrevet 20. juli 2012 I sofaen: fjernkontroll, strikketøy, mobil, og 1 pk silkebånd. På suebordet: 1 pose sprømix, 2 penner, 1 mønstersaks, 1 vaskeklut og et drops som er spist på... På ene kommoden: 1 par babysko, 1 pk våtservietter, 1 parfyme i flypose, 1 babylue. På gulvet så er det ikke vits i å ramse opp, for der er snuppa i full aktivitet, akkurat nå med å rive istykker et Nemi-blad.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2012 #18 Skrevet 20. juli 2012 Ingenting. Men skal sies. Akuratt satt meg ned etter å ha rydda da. :-P. Men før det. Vel...kommet til å blitt et langt innlegg. Hihi
lioness* Skrevet 20. juli 2012 #19 Skrevet 20. juli 2012 Middagsgreier på spisebordet (akkurat spist). Vannkoker (fra frokosten) Tre gamle aviser på gulvet som Mini har tegnet på Leker - i store kvantum, over hele gulvet, stort sett biler i ulike varianter Et kamera på kjøkkenbenken Ei strikkejakke over en stol Mannen min - svææært avslappet foran TV´en (ser på sport)! På stuebordet: et glass, en paraply (why??) og tre tomme smarties-esker fra sist taxfree-tur
Gjest Heartbroken Skrevet 20. juli 2012 #20 Skrevet 20. juli 2012 Sitter i stua og ser: Lokalavis (dagens) og et ukeblad på stuebordet. To fjernkontroller på samme bord. En caps (ikke min!) henger på en spisestuestol. På samme stol henger også en veske (min) og en genser (ikke min). En tom plastpose som har blåst ned fra bordet siden terrassedøren står åpen. Et timekort eller noe som også har blåst ned... Slett ikke verst, syns jeg, spesielt siden mannen (rydde-sjefen i huset) er på jobbreise Flinke meg
ana_fi_hob_ Skrevet 20. juli 2012 #21 Skrevet 20. juli 2012 Hehe. Den var litt morsom. " mannen min " ler litt for meg selv her.
kaklemor Skrevet 20. juli 2012 #22 Skrevet 20. juli 2012 Ingenting Rydder hver kveld så er ikke mye rot akkurat nå
jeem Skrevet 20. juli 2012 #23 Skrevet 20. juli 2012 kaffekoppen på nattbordet. haha. Har satt meg fint i sengen med tepper og puter og bare koooser meg i fred og ro mens samboer er med en kompis:)
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2012 #25 Skrevet 20. juli 2012 Sitter i sofaen og ser kun stua. Står en flaske pepsi max og et glass på bordet En fluesmekke i en stol To fjernkontroller og en iphone i sofaen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå