Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 20. juli 2012 #1 Skrevet 20. juli 2012 Har vært på do tre ganger allerede i dag... Det var slik det startet sist gang, først masse dogåing, så slimpropp, så vannavgang. *krysseraltjegharavfingreogtær*
Kari90 Skrevet 20. juli 2012 #2 Skrevet 20. juli 2012 jeg har løpt endel på do de 2 siste dagene , med løsmage/ diare .. Kan det være et tegn på att fødselen nærmer seg ? er 38+3. har endel murringer, og kraftige kynnere i korsryggen på natta. Lykke til forresten ;D
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 20. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2012 (endret) Ja, det kan bety at det nærmer seg for deg, kanskje er du en av de heldige som får før tiden! Lykke til du også!! Kanskje jeg skal gidde å begynne så vidt på fødebaggen? Termin på onsdag. Endret 20. juli 2012 av Myrsnipa_snartmammatil2
Kari90 Skrevet 20. juli 2012 #4 Skrevet 20. juli 2012 jeg håper det nærmer seg takk for det her står baggen klar! kanskje du burde begynne å pakke den nå ja hehe
tre håpefulle Skrevet 20. juli 2012 #5 Skrevet 20. juli 2012 Uff, jeg har også masse kynnere og har vært på toalettet og hatt løs avføring flere ganger i dag. Spørsmålet er om jeg får kynnere av løs mage, eller løs mage av kynnerne.. Jeg ønsker ikke at noe skal sette i gang, da jeg skal holde inne til mandag og keisersnitt!! ønsker dere andre lykke til, og håper på det er starten på noe for dere!!! =)
mamma3333 Skrevet 20. juli 2012 #6 Skrevet 20. juli 2012 Terminn på søndag:) tiden er sååååååå lang, går på do hele tiden, men har ikkje løs avf. Men det kommer noe gul væske ned i bindet, kan det være foster vatn? Hodet har festet seg så det kan komme bare litt og litt foster vatn...noen som vet?
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 20. juli 2012 Forfatter #8 Skrevet 20. juli 2012 Terminn på søndag:) tiden er sååååååå lang, går på do hele tiden, men har ikkje løs avf. Men det kommer noe gul væske ned i bindet, kan det være foster vatn? Hodet har festet seg så det kan komme bare litt og litt foster vatn...noen som vet? Tja, det kan vel være fostervann men det er vel ikke gult, det var ikke mitt i allefall, det var helt blankt til han bæsjet i det og da ble det grønt. Men ved langvarig vannavgang så kan det vel forsåvidt være gult... Mitt forslag til deg er å ta på deg en svart truse, hvis dette er tynn utflod noe som jeg har hatt lenge, kjennes ut som vannavgang som med hodet festet, så vil det bli hvitt i trusa når det begynner å tørke. Det er også seigere enn fostervann så du vil kjenne forskjellen. Hvis du fortsatt er i tvil så ville jeg ringt føden for en sjekk. Mest sannsynlig er det nok tynn utflod, men er du i tvil ville jeg sjekket det.
mamma3333 Skrevet 20. juli 2012 #9 Skrevet 20. juli 2012 Terminn på søndag:) tiden er sååååååå lang, går på do hele tiden, men har ikkje løs avf. Men det kommer noe gul væske ned i bindet, kan det være foster vatn? Hodet har festet seg så det kan komme bare litt og litt foster vatn...noen som vet? Tja, det kan vel være fostervann men det er vel ikke gult, det var ikke mitt i allefall, det var helt blankt til han bæsjet i det og da ble det grønt. Men ved langvarig vannavgang så kan det vel forsåvidt være gult... Mitt forslag til deg er å ta på deg en svart truse, hvis dette er tynn utflod noe som jeg har hatt lenge, kjennes ut som vannavgang som med hodet festet, så vil det bli hvitt i trusa når det begynner å tørke. Det er også seigere enn fostervann så du vil kjenne forskjellen. Hvis du fortsatt er i tvil så ville jeg ringt føden for en sjekk. Mest sannsynlig er det nok tynn utflod, men er du i tvil ville jeg sjekket det. :)00 Takk for svaret, får se det ann til i morgen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå