Gå til innhold

Mannen synes jeg maser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han blir så ufin og svarer så frekt, bare jeg ber han om noe som han egentlig burde gjort på eget initiativ...

Så klikker han, jeg ber han hviske, slik at barna ikke hører, men han mister all selvkontroll tydeligvis. "nei, for nå må du faen meg slutte med den helvettes masingen din!!!".

F,eks; stebarna mine kom hit i går med koffert. Kofferten lå i gangen i flere timer og barna begynte å rote oppi den. Jeg spurte om han kunne sette den vekk, slik at alt ikke ble rotet utover. Da raser han opp og ber meg slutte å kommandere han så mye. Jeg er gravid og ville ikke bære den tunge kofferten ned selv.

Like etter ba han om unnskyldning, sa at han var sulten og derfor hadde så kort lunte. Men det er slik hver eneste dag.

Jeg VET at jeg ikke er ei masekjerring, men han har innrømt tidligere han han ikke lengre tåler at jeg åpner kjeften min. Han oppfatter alt jeg sier som mas.

HJELp, er det noe håp for oss? Vi skal til syden om 2 dager og jeg gruer meg pga han. Kan jo ikke gå rundt på tå heller. Og det går ikke an å prate med han på en ordentlig måte. Jeg må be han om ting for å få hjelp i det hele tatt, ellers skjer det ingenting (har testet dette også)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...