Gå til innhold

Ang svarfrist på (dåps)innbydelse.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi ga de vi har bedt i dåp 1 mnd svarfist ca, siden det er ferier ol på gang, svarfristen er om 5 dager, og for uten besteforeldrene til ungen, ene oldemora, en tante og onkel, og faddere + 4 venner av oss, har gitt beskjed om de kommer eller ikke, alt i alt er det vel ca 20 persjoner som ikke har sakt ifra om de kommer eller ikke.

Merker jeg blir små stressa av det, sist ga de beskjed så fort de fikk inbydelsene sine.. Hvor sent pleier dere å svare, om dere vet dere kan/ikke kan komme på noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg drøyer alltid til fristen, siden jeg er elendig på planlegging. Er ofte det forandrer seg flere ganger i løpet av en så lang frist om vi kan eller ikke.

Skrevet
Jeg drøyer alltid til fristen, siden jeg er elendig på planlegging. Er ofte det forandrer seg flere ganger i løpet av en så lang frist om vi kan eller ikke.

Jo, jeg ser jo den, hadde bare trodd at litt fler hadde svart, ikke bare de aller nærmeste og faddere... Blir jo dåp uansett hva, men dåp med 12 mennesker er noe unna det vi trodde.. Får vel bare vente og se.. Selv er jeg av de som gir svar i god tid før tidsfristen, er vel derfor jeg sitter slik til nå og små irriterer meg..

Skrevet

Kan du ikke sende en sms og høre da? Jeg vimer nok til at jeg sikkert kunne glemme å svare også ;)

Skrevet
Kan du ikke sende en sms og høre da? Jeg vimer nok til at jeg sikkert kunne glemme å svare også ;)

Er ikke så mange av de som har mobil tlf, og siden vi ikke får penger igjen før på tirsdag, får jeg ikke ringt rundt før da.. (yes, pga egen stupiditet før ut, så lever vi på kontantkort.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...