Påtidemedentil Skrevet 20. juli 2012 #1 Skrevet 20. juli 2012 to tydlige streker, på morgenurin. Strekene kom med engang begge to. kjenne æ e helt still, samboer e like still. æ ble så redd når æ så de to strekern at æ begynt å grin når æ vist den te samboern =/ Normalt?
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 20. juli 2012 #3 Skrevet 20. juli 2012 Den er positiv ja, ikke til å ta feil av. For å si det slik, om man sliter med å bli gravid, er det helt normalt å reagere med redsel og gråt når man enderlig "er der", det er jo da det starter, det man har ventet på, og ønsket så høyt. Om man har mistet før, så faller det seg også naturlig å reagere med tårer og redsel (akurat den har jeg følt på selv også) Vet du hva, jeg synes dere begge skal få lov til å reagere slik dere vil, og trenger, gi dere tid til å la det synke inn. Gratulerer så mye!
Påtidemedentil Skrevet 20. juli 2012 Forfatter #4 Skrevet 20. juli 2012 Er det normalt å være redd? Skal jeg prate med noen andre enn samboeren? Min mor kanskje? Ei venninne med barn fra før? Mitt første, er 22år. Hadde sluttet på pillene, men var litt forsiktig for jeg jobber som lærling som barne og ungdomsarbeider:) å ferdig i juni neste år, nå har jo jeg termin i slutten av mars:) Men det ordner seg.
Påtidemedentil Skrevet 20. juli 2012 Forfatter #5 Skrevet 20. juli 2012 Den er positiv ja, ikke til å ta feil av. For å si det slik, om man sliter med å bli gravid, er det helt normalt å reagere med redsel og gråt når man enderlig "er der", det er jo da det starter, det man har ventet på, og ønsket så høyt. Om man har mistet før, så faller det seg også naturlig å reagere med tårer og redsel (akurat den har jeg følt på selv også) Vet du hva, jeg synes dere begge skal få lov til å reagere slik dere vil, og trenger, gi dere tid til å la det synke inn. Gratulerer så mye! Tusentakk trur begge trenger å fordøye den her litt før vi prater om det ja
Mamma_til_2 Skrevet 20. juli 2012 #6 Skrevet 20. juli 2012 ta og gå ut og spis middag dere to og virkelig kose dere med tanken på baby, ja det er litt skremmende men på en utrolig deilig og surealistisk måte, husker jeg ble helt sommerful i magen og knisete når jeg fant ut at jeg skulle ha nr1.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå