Desemberprins kom 20des :) Skrevet 23. juli 2012 #26 Skrevet 23. juli 2012 Er vel bare å vaske det;) det skal vel ligge i skuffer/skap så det blir jo ikke masse støv på det. jeg har vasket vogn og voksi pose.....har termin i desember:) ha ha Hæ? Trenger man å vaske vogn og voksipose også? :/ jeg gjorde det siden jeg har kjøpt brukt vogn, der ble alt fra myggnett til bagtrekke vasket. og voksiposen har ei lita tulle lånt av meg, fikk den tilbake uvasket, så den ble vasket også. har kjøpt en dun dyne som er vasket, men vasker nok den også Okei, da forstår jeg. Er heldig og får dette nytt av den kommende bestemor, så da tenkte jeg at det var unødvendig å vaske det. så heldig du er:)
Nordhagenjentene :) Skrevet 23. juli 2012 #27 Skrevet 23. juli 2012 Jeg sorterer klærne etter storesøster nå, legger det i vakumposer etter størrelse, så 50 og 56 har jeg vasket og lagt i skapet til lillemor. Alt brukt er vasket da det ble lagt vekk, så vasker det bare på finvask, siden det har ligget i 4 år. De nye klærne er ikke vasket ennå, tipper det blir gjort i ukene før fødsel. Ikke stress siden vi har så mye liggende klart. 21+1 i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå