Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har igjen 10uker til termin, og har så lyst til å begynne å vaske babytøy, sengetøy, dyner osv.. Er det for tidlig?

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel bare å vaske det;) det skal vel ligge i skuffer/skap så det blir jo ikke masse støv på det. jeg har vasket vogn og voksi pose.....har termin i desember:) ha ha

Skrevet

Eg gar termin 3 oktober og eg er ferdig :) 30 veke på mandag :) har bekkenløsning so eg veit eg kjem til og ha lite energi på slutten so eg har gjort de :)

Skrevet

Vasket etterhvert som jeg har fått klær/kjøpt utstyr her :)

Skrevet

Takk for svar :-) da skal jeg begynne :-D

Skrevet

Hehe jeg er i uke 36 å har hatt alt ferdig vasket og klart fra 28 tror jeg :P er jo sååå koselig <3 kos deg :)

Skrevet

Mamma har vel strøke det hun har vasket, men jeg har ikke gjort det :)

Skrevet

Jeg har allerede vasket alt, det gjorde jeg for et par uker siden. Er i uke 36 nå. Jeg klarte ikke å vente lenger. Jeg har til og med redd opp senga hennes og lagt håndkle på stellebordet ;) Litt i overkant ivrig. Men jeg gleder meg sånn til hun kommer :P Samt at jeg kjeder meg noe vanvittig. Har selv bekkenløsning, så har vart usikker på hvor mye vondt jeg kom til å ha på slutten. Bare å vaske i vei! Som noen andre sier over her, så skal det jo bare ligge i skuffen. Så det blir ikke møkkete innen den lille kommer ;)

Skrevet

Jeg har vasket alt som kan vaskes, og det meste er lagt på plass i skuffene. Har ikke giddet å stryke klær denne gangen, men sengetøy o.l skal jeg gå over :)

Skrevet

Med første mann var alt vasket og klart da jeg var 30-31 uker. Det var jeg jaggu gla for da vannet gikk i uke 32!!! Ikke noe galt i å danne rede tidlig. Hvorfor vente, liksom=??

Skrevet

Må si jeg er imponert hvis dere orker å stryke babytøyet :)

Skrevet

Har termin 3 okt. Begynner å vaske i helgen tipper jeg :)

Skrevet

Bare å vaske ;) Jeg har allerede begynt å pakke bagen til sykehuset, og er bare 23+4 hehe ;)

Skrevet

Jeg har termin 3 oktober så er 30 uker på mandag, Er ferdig med vask av alt babytøy, sengetøy, gulpekluter, håndkler og kluter, hehe! Har seng, vugge og vogn og alt er redd opp klart. Har også putta noen ting i stellebagen og lagt våtservietter i stellekommoden. En SMULE ivrig kan du si.. Gleder meg veldig til lilletulla kommer :)

Har og bekkenløsning og jobber 100% så blir når jeg har tid og ork. Går på ferie i august før permisjon og lurer på hva jeg skal gjøre da, hmm.

Skrevet
Er vel bare å vaske det;) det skal vel ligge i skuffer/skap så det blir jo ikke masse støv på det. jeg har vasket vogn og voksi pose.....har termin i desember:) ha ha

Hæ? Trenger man å vaske vogn og voksipose også? :/

Skrevet

31+3 i dag eg har alt klart untatt vasking av klær og sengetøy. trodde det var litt tiligt eg :P men nr 1 kom i uke 38 så vis det blir likt denne gang så er det jo "bare" 6 uker i gjenn så kansje eg og skal starte snart :)

eg tipper eg kommer til og styrke og brette det fint i skuffer og skap nå, men aldri verden om eg gjør det når mer en første gang :P men greit og ha ny strykte seng klær i vogga og evt i vogna :)

Skrevet

Har vasket alt barnetøyet og filler som ligger klart i stellebordet. Vogn har jeg støvsugd og vasket over med grønnsåpevann Grunnet oppussing i heimen. Har ikke vasket sengetøy. Ting som kommer innpakket i plast når jeg har kjøpt det slik som Voksi pose og sengekanter vasker jeg ikke,kun lufter:) Er 37+2 i dag:)

Skrevet

Kva vasker de ull med- altså vaskemiddel? og kva gjer de med arvetøy, vasker de på hurtigvsk, elelr vanlig, og er det hurtigvask på nye kle hos dykk?

Skrevet

Har har vi å termin 3 oktober, har ikke begynt å vaske no enda, da det bare er drittvær ute, å ikke mye mulighet for klestørk... men regner med jeg snart må starte, da storesøster kom 3 uker før termin i fjor, å jeg vil være klar denne gang, hvis det skjer denne gangen å. (Hadde ikke pakka førdebagen i fjor, så den ble pakket etter kontroll på sykehuset etter vannavgang, å de lot meg dra hjem en snartur i vente på ambulanseflyet) Denne gangen skal jeg være mer forberedt. Pappan kommer hjem fra havet om en uke, å da skal vi starte med å stelle istand til lillesøsters ankomst. Føler ikke noe stress, siden vi har alt etter storesøster, og det er bare litt over året siden det var i bruk.

Gjest Shanti ♥
Skrevet

Så flinke alle er!! Jeg er 28+4, og er ikke ferdig med innkjøpene engang ;) Vogna er bestemt (men ikke bestilt), stellebordet står flatpakka i gangen, har kjøpt litt tøy og litt sengetøy, madrass, dyner osv, men alt ligger i originalemballasjen. Senga og bilsetet er i hus..

Hadde ikke tenkt å vaske tøyet og re opp senga før tidligst 35 uker, for å unngå at det støver ned. Også har jeg innstilt meg på å gå maks overtid, så da er det kjekt å ha noe å pusle med i permisjonstida. Skulle baby komme før får vi ta det litt på sparket, så lenge ting er i hus er det kjapt gjort :)

Skrevet

Her er kommoden fylt opp med babyklær som storebrødrene har brukt :) La de siste klærne oppi i dag :) Jeg et 33+3 og tenker det er greit å få det gjort. Travelt nok med to små og bekkenløsning nå frem mot termin...

Men jeg må si jeg er mektig imponert over dere som stryker klærne! Her i huset er det omtrent bare bunadakjorter som blir strøket.... ;)

Skrevet

har såååå lyst til å begynne med vasking og ordning av babyrommet jeg også! 29+1 nå og kjenner lysta boble!

Ikke kjøpt så mye nytt, har flere esker etter storesøs som jeg skal gå igjennom, må nok vaske alt ettersom det har stått noen år... problemet er at rommet ikke er ferdig, kommodene må kunne flyttes på fremdeles så jeg kan ikke fylle de :( sengen er demontert og vogga står under masse annet...

åååååå som jeg gleder meg til å få orden på sakene! Da vet jeg også bedre hva jeg trenger av evn nye ting...

Flott at dere har ordnet så mye allerede! :) Heldige dere ;)

Skrevet

jeg gjorde det siden jeg har kjøpt brukt vogn, der ble alt fra myggnett til bagtrekke vasket. og voksiposen har ei lita tulle lånt av meg, fikk den tilbake uvasket, så den ble vasket også. har kjøpt en dun dyne som er vasket, men vasker nok den også:)

Skrevet
jeg gjorde det siden jeg har kjøpt brukt vogn, der ble alt fra myggnett til bagtrekke vasket. og voksiposen har ei lita tulle lånt av meg, fikk den tilbake uvasket, så den ble vasket også. har kjøpt en dun dyne som er vasket, men vasker nok den også:)

Okei, da forstår jeg. Er heldig og får dette nytt av den kommende bestemor, så da tenkte jeg at det var unødvendig å vaske det. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...