På vei igjen <3 Skrevet 20. juli 2012 #1 Skrevet 20. juli 2012 Jeg er 4+3 i dag. Legen tok invendig gu, og sa at livmor er forstørret, og hun ville tro at jeg var ca 8 uker på vei.. Hva betyr dette? Jeg har fått henvisning til ul, så skal ringe i neste uke om jeg ikke hat fått noen lapp i posten. Heldigvis ingen exu som jeg var så redd for!
Gjest AnneS Skrevet 20. juli 2012 #2 Skrevet 20. juli 2012 Du ble vel gravid perioden før du trodde da Hadde du ikke veldig rare tester da?
På vei igjen <3 Skrevet 20. juli 2012 Forfatter #4 Skrevet 20. juli 2012 Jo, jeg hadde det. Men har jo hatt positiv el 13 dager etter tr, og negative tester 7 og 8 dpo. Denne perioden. Så jeg skal egentlig ikke være lengre på vei, om jeg ikke har et foster som ikke har gitt hcg, og blitt gravid igjen med et foster som gir hcg. Hvilket jeg tror er umulig..
På vei igjen <3 Skrevet 20. juli 2012 Forfatter #5 Skrevet 20. juli 2012 Ja, ja. Hun sa også at det ikke var rart at jeg begynner å få mage allerede, så det er jo beroligende
tyr82 Skrevet 20. juli 2012 #6 Skrevet 20. juli 2012 Merkelig, men om det var en allmennlege så er de jo ikke så dyktige på sånne ting alltid... Blir spennende å se på ul etterhvert da
På vei igjen <3 Skrevet 20. juli 2012 Forfatter #7 Skrevet 20. juli 2012 Veldig spennende! Denne legen er utrolig dyktig. Har hatt henne i mange år, og jeg er superfornøyd! Også godt at hun sendte meg direkte på ul, håper bare det ikke er ferie hos ham jeg skal til.
gravid me nr 8 :-) Skrevet 20. juli 2012 #8 Skrevet 20. juli 2012 Jeg hadde og en livmor som sa at jeg var rundt 8 uker men,er kun 6+2 men egentlig så er jeg mindre enn d også for jeg hadde sen el i juni..legen har mistanke om at d kan befinne seg to inni der pågrunn av livmor så skal på ul på onsdag så blir jo spennende d..
På vei igjen <3 Skrevet 20. juli 2012 Forfatter #9 Skrevet 20. juli 2012 Oj, spennende Lykkelig gravid Jeg tenker også på to, men håper heller at blødningen jeg hadde i juni + negative tester er feil, og at jeg er lengre på vei Det er lite sannsynlig da, mer sannsynlig at det er to. Eller at livmoren min bare er stor. Men hun sjekket med invendig i begynnelsen av mai også, pga mistanke om graviditet (var cyste da), så hun vet noenlunde hvordan det skal være hos meg.. Men tenker at det er feil at hun kan kjenne livmor så høyt opp allerede 4+3?
gravid me nr 8 :-) Skrevet 20. juli 2012 #10 Skrevet 20. juli 2012 forstod d slik at man kunne få stor livmor fort av å til å at d kunne tyde på en stor å god fostersekk også men,er ikke sikker jeg ass..hehe..blir spennende for oss begge to i hvert fall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå