Gå til innhold

kan noen bare gi meg litt håp??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en cm åpning, skikkelig kynnere/ små rier, mens smerter, korsrygg vondt, fikk litt løs mage i går og i dag.. Kjenner det iler nedover lårene også...

Har født 2 barn tidligere og de kom 3 til 4 uker før termin.

Er det noen som kan gi meg litt håp at det skjer noe her snart?

Er sjansen stor for at jeg føder tidlig denne gangen også?

er i uke 35+5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor i all verden vil du at noen skal gi deg håp om at du skal føde barnet ditt for tidlig?? Greit at man er lei, men ærlig talt jente!

Skrevet
Hvorfor i all verden vil du at noen skal gi deg håp om at du skal føde barnet ditt for tidlig?? Greit at man er lei, men ærlig talt jente!

Signerer denne! Du burde egentlig be om å få lov til å gå til 37 uker i hvert fall, sånn at barnet blir fullbårent!

Skrevet

Når jeg selv er 154 høy, barnet i magen er litt over 4 kg da vil jeg gjerne att ungen skal ut!! Kjenner jeg blir så forbanna på slike "damer" som dere!!! Har skrevet damer i hermetegn fordi dere er noe troll!!!

Pga slike som dere att folk kvier seg her inne for å spørre om ting!!

Skrevet

Siden de to andre kom før tida så er jo sjansen stor for at du føder før termin denne gangen også. Hvis barnet i magen er så stort som du sier så er det nok ikke lenge før du føder.

Skrevet

Du har født to unger for tidlig alt, da er det store sjanser for at barn nr 3 kommer før tiden også, men hvor tidlig? Det kommer jo helt ann på sammarbeidet mellom ungen og din kropp ;)

Men forsiktig med å stole på vekst estimeringer! Jeg fikk estimert storebror her på 4,7 kg 1 uke før han kom til, han var ikke mer enn 3400 gram..

Men om ungen skulle vise seg å være så stor alt, så er det nok en fødsel nå snart, om ikke så kan du ksanskje forhøre deg med jordmor om muligheten for igangsettelse senest 37+0.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...