Gå til innhold

Hvilke "cravings" har dere? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det finnes jo så uendelig mye rart man plutselig SKAL ha! Koste hva det koste vil :) Synes det er litt søtt jeg, at å brekke meg av melk var et faktum helt til graviditeten med førstemann, da stod jeg å slukte melk i bøttevis. Og nå elsker jeg liksom rød saft!? jeg hater jo egentlig rød saft........

Hva "diller" dere på ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Shanti ♥
Skrevet

Tine sjokomelk, sånne kartonger for barn... Appelsinjuice. Stekt laks. Og alle typer is :)

Skrevet

appelsinjuice,alt med MYE smak og saltlakris.Kan få noe på hjernen og spise det 2-3 ganger etter hverandre,etter det takler jeg ikke tanken på det:)ha ha

Skrevet

He he :) Jeg MÅ ha chips! Hest superchips, og cola. Ikke det sunneste, da..

Skrevet

Konstant sulten men vet ikke på hva. Mer salt enn søtt egentlig. Og kvalm sa du??? Hele tiden omtrent!! Dette lover bra når jeg er 4+1 i dag.....

Skrevet

Gulerøtter... Og hele tiden! :) men må begrense meg der og :)

Skrevet

*skjems*

UTEN- alkoholfri øl

iskalde, helst rett ifra fryseren.. sluker den i 3 slurker..

Skrevet
*skjems* UTEN- alkoholfri øl iskalde, helst rett ifra fryseren.. sluker den i 3 slurker..

Mye bra og lese her. Syns det er litt kos jeg :) Har dilla på ALL FRUKT! bare det smaker frukt, og det har vært likt begge gangene.

Alkoholfritt øl er helt nydelig, har du prøvd Estrella? FANTASTISK!!

Skrevet

alkoholfri øl her og.... fra frysen. appelsinjuice med isbiter... melk med isbiter.... isbiter.. is.. saft is... smash... sushi

Skrevet

ja, isbiter her og! alt som kan drikkes med isbiter..

men spesielt denne ølen da.. helt utroligt, for jeg er i utgangspunktet mer en hvitvins drikker enn øldrikker :P

ja, og all frukt, i en fruktsalat- NAM

skal prøve den Estrella neste gang jeg får muligheten, nå har jeg 2 UTEN i frysen som venter på meg, det er fredda!! :)

Skrevet

meg og.. meg og ... skal prøve estrella.. :) takk for tips.

Skrevet

Jeg har stor trang til å lukte på bensin, white sprit, maling, asfalt you name it. Det eneste problemet med det er at ni av ti leger sier at det ikke er sunt for gravide å sniffe bensin. Så jeg sitter og knasker gulrot og lukter på grønnsåpe til den store gullmedaljen isteden. Fy fader jeg gleder meg til denne trangen blir borte.

Skrevet

Jeg synes det nesen min lukter er verre enn det magen vil ha.....

Har i utgangspunktet sinnsykt god luktesans, nå er det bare ille. Noen butikker lukter så ille at jeg trodde jeg måtte spy i dag på XXL og Ekspert.....

Nå er tomat også for søtt.... Har ikke spist sjokolade på snart ei uke, og savner det ikke. (er egentlig sjokoholiker)

Skrevet

Jeg har totalt dilla på banan og lukta av antibac. Ellers har det gått endel iskaffe, frukt, bær og grønnsaker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...