erica_25 Skrevet 19. juli 2012 #1 Skrevet 19. juli 2012 jeg skal på date med en fyr i morgen, en pub til pub date. hva kan jeg gå med, det er meldt sol Har ikke vært på date på 7 år (har vært i forhold) så lurer på hva dere ville ha gått med. Liker best å gå med kjoler.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 19. juli 2012 #3 Skrevet 19. juli 2012 Gå meg litt sånn skjortekjole. Gjerne knapper hele veien ned det er sexy, men ikke for sexy! Ikke gjennomsiktig gjerne lange armer og en langt stort smykke i halsen, det er sporty, tøft, feminint og sexy Passer til biljard, dart, nakenbading på frognerbadet, fin pub og ja alt
erica_25 Skrevet 19. juli 2012 Forfatter #4 Skrevet 19. juli 2012 Gå meg litt sånn skjortekjole. Gjerne knapper hele veien ned det er sexy, men ikke for sexy! Ikke gjennomsiktig gjerne lange armer og en langt stort smykke i halsen, det er sporty, tøft, feminint og sexy Passer til biljard, dart, nakenbading på frognerbadet, fin pub og ja alt Lurte på en lang sommer kjole og høye heler, blir det for pyntet???
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 19. juli 2012 #5 Skrevet 19. juli 2012 Gå meg litt sånn skjortekjole. Gjerne knapper hele veien ned det er sexy, men ikke for sexy! Ikke gjennomsiktig gjerne lange armer og en langt stort smykke i halsen, det er sporty, tøft, feminint og sexy Passer til biljard, dart, nakenbading på frognerbadet, fin pub og ja alt Lurte på en lang sommer kjole og høye heler, blir det for pyntet??? Neida jeg hadde på meg maxikjole lørdag som var, men da er det finest med kileheler syntes jeg og uten bh, ingen øredopper og litt rotet beachy hår, naturlig sminkett og litt våte lepper Da drar du nok noen blikk mot deg. En liten veske, enten over skulderen stropp til hoften eller konvolutt ikke bagveske.
Silly80 Skrevet 19. juli 2012 #6 Skrevet 19. juli 2012 Ta på deg noe du føler deg fin og komfortabel i og det vil syntes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå