Anonym bruker Skrevet 19. juli 2012 #1 Skrevet 19. juli 2012 Haha, har kommer dagens "freaky" spørsmål...hang on!: Har du noen gang luktet at noen rundt deg har mensen??? U/T
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2012 #3 Skrevet 19. juli 2012 Har ikke luktet, men har sett det ett par ganger
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2012 #4 Skrevet 19. juli 2012 Desverre... Gikk på videregående... jeg selv hadde mensen. Plutselig sier gutten på pulten foran meg "fy faen det stinker mensen her!" What the fuck liksom...?
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 19. juli 2012 #5 Skrevet 19. juli 2012 O hellige jul.. Hva dere får dere til å spørre om her inne
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2012 #6 Skrevet 19. juli 2012 hehe, bra....håper ingen har gått rundt å stinket mens slik at andre har oppdaget det =/ ble inspirert av en tråd hvor på kvinneguiden hvor folk skrev de luktet på mens-bindene sine... :| æsj! -HI
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2012 #7 Skrevet 19. juli 2012 Ja, det har jeg faktisk. Og jeg kan også lukte når jeg selv nærmer meg å få mensen, et par dager før ca.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2012 #8 Skrevet 19. juli 2012 Ja, det har jeg faktisk. Og jeg kan også lukte når jeg selv nærmer meg å få mensen, et par dager før ca. shit, du må ha god luktesans!! Nytter ikke for mannen din å slippe en smyger Håper ikke det er random folk på gata du kan lukte, men heller folk som oppholder seg i samme rom som deg over tid?
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2012 #9 Skrevet 19. juli 2012 Ja, det har jeg faktisk. Og jeg kan også lukte når jeg selv nærmer meg å få mensen, et par dager før ca. Det skal sies, dog, at jeg har ekstremt god luktesans. Jeg kan ikke helt forklare hvordan det lukter, men det er en helt spesiell lukt. OG jeg vil bare stresse det at jeg ikke lukter det på lang avstand, men hvis jeg sitter ved siden av noen i en sofa feks. Det er også slik at jeg ikke kan lukte dette på _alle_, men enkelte har sterkere og mer distinkt menstruasjonslukt enn andre.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2012 #10 Skrevet 19. juli 2012 Ja, det har jeg faktisk. Og jeg kan også lukte når jeg selv nærmer meg å få mensen, et par dager før ca. shit, du må ha god luktesans!! Nytter ikke for mannen din å slippe en smyger Håper ikke det er random folk på gata du kan lukte, men heller folk som oppholder seg i samme rom som deg over tid? Ser jeg svarte før jeg så dette. Det stemmer at min mann (eller andre for den saks skyld) ikke kan slippe noen smyger uten at jeg får med meg det ja. Hahahaha...
VinterSol+2 Skrevet 19. juli 2012 #11 Skrevet 19. juli 2012 Jeg kan lukte det fra lang avstand når folk har mensen. Jeg har god luktesans ja, men mensenlukt er ganske sterkt, altså!
AdrenaLine Skrevet 19. juli 2012 #12 Skrevet 19. juli 2012 Ja. Heldigvis ikke ofte, men det kan lukte som råttent kjøtt... :S
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2012 #13 Skrevet 19. juli 2012 Tror ikke jeg har kjent det fra noen andre.. men har kjent det fra meg selv, og da har jeg vært snar til å vaske og skifte gitt!! Fysj, for en forferdelig, men naturlig greie Glad jeg ikke har mensen lengre
LillaGorilla♥♥ Skrevet 19. juli 2012 #14 Skrevet 19. juli 2012 hehe, bra....håper ingen har gått rundt å stinket mens slik at andre har oppdaget det =/ ble inspirert av en tråd hvor på kvinneguiden hvor folk skrev de luktet på mens-bindene sine... :| æsj! -HI Hæh? Er det virkelig noen som gjør det?? Uæææh!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 19. juli 2012 #15 Skrevet 19. juli 2012 Forresten, ja, jeg kan lukte det på noen.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2012 #16 Skrevet 19. juli 2012 Jeg har ikke spesielt god luktesans... trodde jeg iallefall... for jeg kan også lukte det. En veldig spesiell og varm lukt, men veldig svakt når jeg har normal avstand til folk. Hvis jeg går på et offentlig toalett (sjelden) går jeg rett ut hvis det lukter mens. Kvalmt. Min egen menslukt er fryktelig, synes jeg:(
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2012 #17 Skrevet 19. juli 2012 Lukter det noen ganger, og spesielt hvis jeg er på ett offentlig toalett og noen før meg har mensen. Skikkelig ekkelt altså.
LittLykkelig Skrevet 19. juli 2012 #18 Skrevet 19. juli 2012 Tror det er kombinasjonen av blod og tampong/bind som lager lukta. Lukter jo gammel sild. Æsj. Bruker sånne bleieposer for å kaste i sånn at de ikke stinker ut badet :/
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2012 #19 Skrevet 19. juli 2012 Andre som også synes det er en slags "varm jern-lukt"?
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2012 #20 Skrevet 19. juli 2012 Ja, jeg har kjent lukta fra andre damer manGe ganger. Lukter ikke like sterkt som "blodige bind i søpla"-lukt. Men samme lukt, og veldig ubehagelig når man må oppholde seg i samme rom. Har mange ganger lurt på hvorfor man velger å bruke bind, og utsette omgivelsene for lukta...
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2012 #21 Skrevet 19. juli 2012 Jeg kjenner også menslukt, men noen ganger er den sterkene enn andre ganger. Og hos noen kjenner jeg den ikke i det hele tatt.
Hippomama Skrevet 19. juli 2012 #22 Skrevet 19. juli 2012 Har ikke luktet det av andre, men lukter det av meg selv. Bruker bind. Brukte tamponger før, men det endte alltid med at jeg lå med store smerter. Ble innlagt på sykehus en gang og måtte fjerne blindtarmen pga smertene jeg fikk av å gå med tampong Fikk spm etter operasjonen om jeg brukte tamponger, og fikk beskjed om å slutte tvert. Er vant med å bruke bind nå, så det går greit...men savner tampongene innimellom har prøvd meg på det en gang i blandt, men ender i fosterstilling i senga hver gang, så får ta det som et hint.
Niccoline *savner_kulemage* Skrevet 19. juli 2012 #23 Skrevet 19. juli 2012 Ja jeg kjenner det hos noen. Tror noen bare lukter sterkere og mer spesielt under mensen. Strammere, og kvalmende søtlig metall-lukt syns jeg. Selv bruker jeg ikke tamponger annet enn om jeg absolutt må, da jeg får mere kramper, og får sopp veldig ofte av det. Man får heller være nøye å vaske seg ofte da, ha våtservietter og antibac i veska, og skifte alle klærne hver dag. Ja det er litt ubehagelig, men overdreven parfymelukt er mye verre.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2012 #24 Skrevet 20. juli 2012 Ja, jeg har kjent lukta fra andre damer manGe ganger. Lukter ikke like sterkt som "blodige bind i søpla"-lukt. Men samme lukt, og veldig ubehagelig når man må oppholde seg i samme rom. Har mange ganger lurt på hvorfor man velger å bruke bind, og utsette omgivelsene for lukta... Kanskje fordi det er noen som ikke liker å bruke tampong? Jeg har ikke kjent lukten av mensen på andre, men på meg selv når jeg skifter bind om morgen. Lukter forferdelig. Slik som mange beskriver det, så lukter det varm jern. *URK*
sukker & salt Skrevet 20. juli 2012 #25 Skrevet 20. juli 2012 Ja kjenner det av og til. Lukter jern, rust el.noe. Liker ikke bruke tampong selv:-( Syns det er værre med damer som lukter "østrogen". Ha, ha er nok ikke det de lukter, men er en underlivslukt fra voksne damer. Mammaen min har luktet innimellom så jeg har bedt henne ta en ekstra vask...Gjør ikke akkrat det på fremmede damer! Aldri kjent det fra unge jenter. Syns det virker som man får mer lukt etter å ha fått barn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå