Anonym bruker Skrevet 19. juli 2012 #1 Skrevet 19. juli 2012 Hvordan er denne? Og hvordan blir den etter en stund?
VinterSol+2 Skrevet 19. juli 2012 #2 Skrevet 19. juli 2012 Jeg har hatt ektorp i tre år nå, og er strålende fornøyd! Ønsker å bytte trekk nå da, da mitt er litt falmet og jeg er litt lei av fargen.. Må bare få satt av penger til det først... Veldig greit med barn i hus å kunne ta av trekkene og vaske på 60grader, altså!
anonymemammaen Skrevet 20. juli 2012 #4 Skrevet 20. juli 2012 komforten er upåklagelig, ligger i en as we speak og storkoser meg! Elsker den!!
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2012 #5 Skrevet 20. juli 2012 Vi har ektorp hjørnesofa på syvende(!) året, den er fortsatt knallfin og sittekomforten er upåklagelig! Anbefales!:)
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2012 #6 Skrevet 20. juli 2012 Jeg har 3 seter, god å sitte i og god å ligge i. sofaen i seg selv ser ikke spesielt brukt ut etter 4-5 år. Men jeg må kjøpe nye trekk, med to små barn i huset har det fått en del flekker. en av de tingene som gjorde at jeg valgte den sofaen var det å vite at om jeg om dekorerte stua/flytta eller ungene lagde flekker så kunne jeg bare kjøpe nye trekk istedenfor ny sofa. Kjempeglad jeg valgte den sofaen og veldig fornøyd
Tigerpote Skrevet 20. juli 2012 #7 Skrevet 20. juli 2012 Jeg savner den! Kommer aldri mer til å kjøpe hos Skeidar (?-husker ikke riktig), den vi har nå ser ikke ut etter bare 2 år. Så shabby ut etter underkant av et år også :/ Har lyst på Ektorp igjen, men skal da kjøpe en nøytral farge denne gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå