Anonym bruker Skrevet 19. juli 2012 #1 Skrevet 19. juli 2012 Mannen var innom PCen i dag men da han hadde gått for å ta en telefon lot han søkemotoren stå åpen. Han hadde søkt etter “naked toddler”. Føltes som jeg fikk et slag i brystet da jeg oppdaget det, han viser jo ingen tegn til unormal adferd rundt barn! Men nå har jeg latt sjokket hvile noen timer og tenker at det kan jo finnes en forklaring selv om jeg ikke kan komme på noen selv...hva synes dere er det beste å gjøre i en slik situasjon? Skal jeg gå videre med det?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 19. juli 2012 #2 Skrevet 19. juli 2012 Jeg hadde iallefall ikke latt ungen min være alene med ham, og jeg hadde sjekket alt jeg kunne sjekke av mobil, data, mail etc. Sånn utenom er jeg helt imot å overvåke hva den andre gjør, men når det er snakk om noe slikt, synes jeg virkelig det er på sin plass, man kan aldri være forsiktig nok når det gjelder dette! Ingen normale folk søker etter nakne småbarn!
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2012 #3 Skrevet 19. juli 2012 Men, herregud! Det er vel bare å spørre!?? Og ja; selvfølgelig spørr du.
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. juli 2012 #4 Skrevet 19. juli 2012 Hadde det vært min samboer hadde jeg spurt han og regnet med at svaret var at han er dårlig i engelsk og søkte etter noe helt annet. Hadde i alle fall spurt hva det var. Før jeg mistenkte noe som helst.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2012 #5 Skrevet 19. juli 2012 Dumme damer. Har man stygge mistanker er man lur. Får man kjerringanfall og skråler forsvinner alle spor på et blunk. Det finnes vel knapt den mann som uansett innrømmer slikt. Bevis eller ikke.
CaptainHindsight Skrevet 19. juli 2012 #6 Skrevet 19. juli 2012 Jeg hadde nok i første omgang trodd det var en morsom video eller noe, men hadde nok reagert litt ja... Grunnen til at jeg sier det med morsomme videoer er at flere enn en gang har jeg sett morsomme klipp med temmelig tvilsomme navn, uten at innholdet var tvilsomt.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2012 #7 Skrevet 19. juli 2012 Du må nesten snakke med ham. Og passe litt på. Du kjenner ham vel så du vet vel om det her i det hele tatt kan være det det høres ut som. Det kan jo være noe så dumt og enkelt som at han lurte på om noe skal se sånn og sånn ut (dvs om noe på deres barn er normalt). Eller at han har skrevet feil. Men såklart må det følges opp uansett, hvis det er det du frykter er det jo veldig ille. Men ikke ta sorgen på forskudd og ikke anklag ham når du snakker med ham, da får du neppe noe bra svar.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2012 #8 Skrevet 19. juli 2012 Pedofile finnes i alle forkledninger. Og de fleste er ikke mistenkt av kona.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2012 #10 Skrevet 19. juli 2012 Men, herregud! Det er vel bare å spørre!?? Og ja; selvfølgelig spørr du. Hvor mange kjenner du som åpent innrømmer at de er pedofile?
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2012 #11 Skrevet 19. juli 2012 Hadde det vært min samboer hadde jeg spurt han og regnet med at svaret var at han er dårlig i engelsk og søkte etter noe helt annet. Hadde i alle fall spurt hva det var. Før jeg mistenkte noe som helst. Ja, for ingen forstår hva naked toddler betyr..
craZy&roCkaNattTerorist Skrevet 19. juli 2012 #12 Skrevet 19. juli 2012 Sjekk loggen og se hva ellers han har titta på i forhold til søket, og hva han ellers har bedrevet på nette..
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2012 #13 Skrevet 19. juli 2012 Pedofile finnes i alle forkledninger. Og de fleste er ikke mistenkt av kona. Helt korrekt. Svært få av dem "viser unaturlig atferd rundt småbarn", så lenge andre ser på. Hva de driver på med når ingen andre er til stede, er en helt annen sak.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2012 #14 Skrevet 19. juli 2012 Dumme damer. Har man stygge mistanker er man lur. Får man kjerringanfall og skråler forsvinner alle spor på et blunk. Det finnes vel knapt den mann som uansett innrømmer slikt. Bevis eller ikke. Enig. Du er bra dum hvis du spør mannen hvorfor han har søkt etter dette. Jeg tror faktisk jeg hadde hørt med politiet hva jeg skulle ha gjort.
HeltPerfekt<3 Skrevet 19. juli 2012 #15 Skrevet 19. juli 2012 Jeg vil tro at hvis han faktisk bedrev med slike ting, ville han ikke gjort det så "åpenlyst" - altså enten brukt inkognito settingen på PC'en eller gjort det på en annen PC enn den du har tilgang på - og da i hvert fall ikke latt loggen stå åpen slik at du enkelt kunne kikke på den. Nå er jeg også sånn at jeg faktisk hadde trykket på linken, bare for å se hva det var for noe, for som Captain hindsight sa, så kan det godt hende at det er en helt uskyldig morsom video av en 1åring i bleia som danser rumpa av seg i stua
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. juli 2012 #16 Skrevet 19. juli 2012 Hadde det vært min samboer hadde jeg spurt han og regnet med at svaret var at han er dårlig i engelsk og søkte etter noe helt annet. Hadde i alle fall spurt hva det var. Før jeg mistenkte noe som helst. Ja, for ingen forstår hva naked toddler betyr.. Jeg skrev at hadde det vært min samboer. Min samboer har dysleksi og kunne fint tatt feil av det. Han vet ikke en gang hva toddler er, og heller ikke naked om jeg ikke hadde uttalt det på rett måte.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2012 #17 Skrevet 19. juli 2012 Jeg vil tro at hvis han faktisk bedrev med slike ting, ville han ikke gjort det så "åpenlyst" - altså enten brukt inkognito settingen på PC'en eller gjort det på en annen PC enn den du har tilgang på - og da i hvert fall ikke latt loggen stå åpen slik at du enkelt kunne kikke på den. Nå er jeg også sånn at jeg faktisk hadde trykket på linken, bare for å se hva det var for noe, for som Captain hindsight sa, så kan det godt hende at det er en helt uskyldig morsom video av en 1åring i bleia som danser rumpa av seg i stua Hvis dette er noe han har drevet med lenge tar visse store sjanser etter en tid. Et par vi kjenner satt dama å chattet med elskeren når hun satt i sofaen med mannen. Man blir veldig trygg når tiden går.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2012 #18 Skrevet 19. juli 2012 Jeg vil tro at hvis han faktisk bedrev med slike ting, ville han ikke gjort det så "åpenlyst" - altså enten brukt inkognito settingen på PC'en eller gjort det på en annen PC enn den du har tilgang på - og da i hvert fall ikke latt loggen stå åpen slik at du enkelt kunne kikke på den. Nå er jeg også sånn at jeg faktisk hadde trykket på linken, bare for å se hva det var for noe, for som Captain hindsight sa, så kan det godt hende at det er en helt uskyldig morsom video av en 1åring i bleia som danser rumpa av seg i stua Hvis dette er noe han har drevet med lenge tar visse store sjanser etter en tid. Et par vi kjenner satt dama å chattet med elskeren når hun satt i sofaen med mannen. Man blir veldig trygg når tiden går. Enig. Xen min satt og avtalte sextreff med andre mens jeg satt rett ved siden av etterhvert.
HeltPerfekt<3 Skrevet 19. juli 2012 #19 Skrevet 19. juli 2012 Jeg vil tro at hvis han faktisk bedrev med slike ting, ville han ikke gjort det så "åpenlyst" - altså enten brukt inkognito settingen på PC'en eller gjort det på en annen PC enn den du har tilgang på - og da i hvert fall ikke latt loggen stå åpen slik at du enkelt kunne kikke på den. Nå er jeg også sånn at jeg faktisk hadde trykket på linken, bare for å se hva det var for noe, for som Captain hindsight sa, så kan det godt hende at det er en helt uskyldig morsom video av en 1åring i bleia som danser rumpa av seg i stua Hvis dette er noe han har drevet med lenge tar visse store sjanser etter en tid. Et par vi kjenner satt dama å chattet med elskeren når hun satt i sofaen med mannen. Man blir veldig trygg når tiden går. Joda, i visse tilfeller er det nok slik. Men jeg vil tro at det absolutt siste pedofile vil, er å bli tatt. å være utro er fælt, men ikke noe som vil ødelegge resten av ditt liv, du blir ikke sendt i fengsel, mister ikke jobben, alle dine kjente og kjøre osv. Ettersom jeg har forstått er pedofile noen av de vanskeligste å fange opp siden de er så forsiktige. Jeg vil i hvert fall tro at du er sart nok til å ikke søke på "naked toddler" på google, ser for meg at en eller annen politi enhet har får varsler når det skjer gjentatte ganger.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2012 #20 Skrevet 19. juli 2012 Jeg vil tro at hvis han faktisk bedrev med slike ting, ville han ikke gjort det så "åpenlyst" - altså enten brukt inkognito settingen på PC'en eller gjort det på en annen PC enn den du har tilgang på - og da i hvert fall ikke latt loggen stå åpen slik at du enkelt kunne kikke på den. Nå er jeg også sånn at jeg faktisk hadde trykket på linken, bare for å se hva det var for noe, for som Captain hindsight sa, så kan det godt hende at det er en helt uskyldig morsom video av en 1åring i bleia som danser rumpa av seg i stua Hvis dette er noe han har drevet med lenge tar visse store sjanser etter en tid. Et par vi kjenner satt dama å chattet med elskeren når hun satt i sofaen med mannen. Man blir veldig trygg når tiden går. Joda, i visse tilfeller er det nok slik. Men jeg vil tro at det absolutt siste pedofile vil, er å bli tatt. å være utro er fælt, men ikke noe som vil ødelegge resten av ditt liv, du blir ikke sendt i fengsel, mister ikke jobben, alle dine kjente og kjøre osv. Ettersom jeg har forstått er pedofile noen av de vanskeligste å fange opp siden de er så forsiktige. Jeg vil i hvert fall tro at du er sart nok til å ikke søke på "naked toddler" på google, ser for meg at en eller annen politi enhet har får varsler når det skjer gjentatte ganger. Men kan du da svare meg på hvordan det kommer opp på søkelinjen og historikk hvis man liksom ikke har søkt på det? Dette lukter svidd, enten du vil eller ei.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2012 #21 Skrevet 19. juli 2012 Jeg hadde blitt helt fra meg hvertfall om jeg oppdaget noe sånt! Aner ikke hvordan man burde gå fram, men noe må du hvertfall gjøre for å finne ut av det.. Han vil nok (selvfølgelig) benekte det om du spør rett ut, som andre her har skrevet, men samtidig så vil du kanskje greie å se an reaksjonen hans også? Du har jo "bevis" på det han har søkt etter, så det hadde kanskje vært greit å høre hva han kommer opp med av forklaringer? Selvfølgelig kan man også vente og se om det dukker opp flere ting, men du vil vel ikke kunne stole på han sammen med ungene og alt sånt når du har sett det der..
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2012 #22 Skrevet 19. juli 2012 Jeg skulle google arbeidsbord med utsparing, men var så dum at jeg kalte det pult.. Det kom opp en god del ganske ekle forslag på fortsettelsen fra Google, gitt som jeg aldri har vært inne på.. Dette var jobb-pc en og det er ingen andre enn meg som har tilgang til den..
HeltPerfekt<3 Skrevet 19. juli 2012 #23 Skrevet 19. juli 2012 Jeg vil tro at hvis han faktisk bedrev med slike ting, ville han ikke gjort det så "åpenlyst" - altså enten brukt inkognito settingen på PC'en eller gjort det på en annen PC enn den du har tilgang på - og da i hvert fall ikke latt loggen stå åpen slik at du enkelt kunne kikke på den. Nå er jeg også sånn at jeg faktisk hadde trykket på linken, bare for å se hva det var for noe, for som Captain hindsight sa, så kan det godt hende at det er en helt uskyldig morsom video av en 1åring i bleia som danser rumpa av seg i stua Hvis dette er noe han har drevet med lenge tar visse store sjanser etter en tid. Et par vi kjenner satt dama å chattet med elskeren når hun satt i sofaen med mannen. Man blir veldig trygg når tiden går. Joda, i visse tilfeller er det nok slik. Men jeg vil tro at det absolutt siste pedofile vil, er å bli tatt. å være utro er fælt, men ikke noe som vil ødelegge resten av ditt liv, du blir ikke sendt i fengsel, mister ikke jobben, alle dine kjente og kjøre osv. Ettersom jeg har forstått er pedofile noen av de vanskeligste å fange opp siden de er så forsiktige. Jeg vil i hvert fall tro at du er sart nok til å ikke søke på "naked toddler" på google, ser for meg at en eller annen politi enhet har får varsler når det skjer gjentatte ganger. Men kan du da svare meg på hvordan det kommer opp på søkelinjen og historikk hvis man liksom ikke har søkt på det? Dette lukter svidd, enten du vil eller ei. Som jeg skrev tidligere, så kan det veldig godt hende at det han søkte på ikke hadde noe relasjon til "slike" ting, og at det var helt uskyldig. Jeg ville som sagt gått inn på historikken igjen og trykket på den linken. Da slipper du å måtte bekymre deg for noe som mest sannsynlig ikke er noe å bekymre seg for, og i verste fall får du bekreftelse på det du er redd for at det er og har noe å gå til politiet med. Om han holder på med slikt så ville det jo ikke nyttet å spørre han om det, han ville nok løyet om det var noe snusk.
Niccoline *savner_kulemage* Skrevet 19. juli 2012 #24 Skrevet 19. juli 2012 Når jeg gjør et Google søk på det samme (bare for å sjekke selvfølgelig!) kom det noen "morsomme" youtube videoer, noen innlegg fra forum tydeligvis for småbarnsforeldre. OG faktisk et treff fra Wikipedia om at bandet Creed tidligere her Naked Toddler. Just saying..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå