Gå til innhold

hvilken vogn til baby i syden da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Baby er 5 mnd ved avreise- tips? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gode hjul, kalesje som dekker godt og full liggestilling. Ikke fjasetrille med plasthjul.

Skrevet

Noen tips om merke da?

Skrevet (endret)

Vi har Maclaren xt techno, kjøpte den som ferievogn da førstemann var to mnd. Full liggestilling og kalesje som kan dras helt over. Selvfølgelig uten at det blir tett. Suverent når det er mye sol. God å trille, generelt veldig solid vogn. Litt dyr, men jeg synes det har vært verdt det. Kjøpte også egen transportbag til den hvor det er plass til å pakke litt andre ting også.

Endret av Zebrah
Skrevet

Ohrff, for dyr - da ha jeg ikke råd til turen hehe :-) andre tips?

Gjest Mamma til 3 små Gull
Skrevet

Vi tok med kombivogna da storesøster var 7 mnd :)

Men tror Carena har noen reisetriller til litt over tusenlappen hvor du kan legge ryggen nesten helt ned.

Gjest sandyBay1
Skrevet

Har du ingen sportsvogn du kan bruke da?

Skal selv bruke Emmaljunga city cross denne gangen :) og min er 4 mndr.

Skrevet

Simo- mega-traktor....

Skrevet

Har dere ikke vogn nå da ? Det er jo bare å ta med den. Babyen ligger mye bedre i en ordentlig vogn. Fornøyd baby = fornøyde foreldre.

Skrevet

Men den er jo enoorm den simoen da... angrer som en hund på at jeg solgte cc- bagen til broren...

Skrevet

Bruk sportsvogndelen da. Tar litt mindre plass.

Skrevet

Vi har en sportstrille som vi ga 1000 kr for for et par år siden. Den var riktignok på salg, men da vet du at det er mulig :) den er av merket babybas og vi har vært veldog fornøyd. Den kan legges helt ned, og du kan dra kalesjen god over. Oppblåsbare hjul. Vi er kjempefornøyde med den hvert fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...