Gå til innhold

Har du sett en UFO?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg selv har sett 2 ganger. Første gangen var det 2 store lys som for å vimset over byen til de forsvant ut i mørke etter en stund. Andre gangen så jeg 3 røde lys som så ut som det var på et stort fartøy, den sto helt i ro over bilen min da jeg var på vei fra nattevakt.

Andre som har sett slike ting?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis man går ut fra at UFO betyr Uidentifisert Flygende Objekt, og det ikke nødvendigvis har noe med utenomjordiske ting å gjøre, så er svaret på det ja.

Hvis du mener om man har sett noe som er utenomjordisk, så nei.

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Trodde jeg så en UFO, eller var blitt litt smågalen, her i vinter. Det var en russisk rakett ;)

Skrevet

Jeg har ikke sett (har lurt på det, men har forkastet det fordi det var for diffuse opplevelser). Men min pappa har sett det.

Mange år siden, sen kveld eller natt. De trodde det var luftforsvaret som hadde en øvelse med nato eller noe. De (han og 15-20 menn som jobbet for ham) så alle det samme. De ringte myndighetene for å høre, fordi de var redd for at de ufrivillig hadde forvillet seg inn i et øvelsesområde. Da fikk de vite at det ikke var noen øvelser noe sted og at det ikke var noe på radaren der pappa var. Det det stod og så på eksisterte ikke.... i hvert fall greide ingen radarer å fange det opp.

Pappa sa det var stort, i flere etasjer, mye lys i og under med åpne luker under, med et slags nedsenket dekk under. De så også bevegelser på dette dekket, og trodde dette var mennesker. Det "svevde" i luften. Etter en stund ble lukene under lukket, lys ble heist opp (de som var under), de hørte en svak summende lyd, og så forsvant "det" opp og ble usynlig (tross mye lys).

De fant aldri ut av dette, og de gikk aldri videre med det. Dette er mannfolk som aldri blir brakt ut av fatning (i hvert fall ikke innrømmer det ;) ) og har beina godt plantet på jorda. Jeg tror de var redde for å bli gjort til latter hvis de gikk til media med det. Pappa mener det må ha vært en ufo, det var i hvert fall ingen flytraffikk i området og pappa sa at ingenting vi kjenner kan holde seg svevende slik dette gjorde (det var store dimensjoner på det!!) og heller ikke "fly" bort og forsvinne på normal måte.

Lite trolig at 15-20 mann alle var på druen (pappa var totalavholdsmann og det var forbudt med alkohol i jobbsammenheng, noe han var streng på ble overholdt), og også lite trolig at alle hallusinuerte det samme på samme tid... så jeg tror det var en ufo de så :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...