Gå til innhold

Hvor lang tid tar det for stripping å ha effekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg var hos jm i dag og av forskjellige årsaker ble jeg strippet/tøyd. Ytre mormunn var ca 2 cm, har 2-3 cm åpning. Har hatt masse mensmurri g, vonde kynnere og nedpress de siste 4 ukene, men etter strippingen er det hverken mer eller vondere enn før. Noen som har erfaring med stripping? Tok det lang tid før det fikk effekt?

Jeg er forresten 37+3 i dag.

Takknemlig for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble strippet to dager etter termin. Slimproppen gikk 2 timer etterpå og vannet ca 10 timer etter stripping. Etter det gikk det 4,5 timer og baby var ute :-)

Lykke til :-)

Skrevet

Tror det kommer veldig an på hvor moden man er. Sist ble jeg strippet dagen før termin, riene starta ca en halv time etter og 5-6 timer etter var jenta mi født :) Men har hørt at noen går flere dager etter stripping også.

Skrevet

Jeg ble strippet hele tre ganger før lillegutt ble født. De to første fungerte ikke i det heeele tatt, den siste er jeg veldig usikker på om ville hatt noe effekt, da vannet ble tatt noen timer senere :) Vannet ble da tatt 12 dager over termin, så jeg tror egentlig det er fint lite som ville fungert, prøvde ALT! Han ville rett og slett ikke ut :)

Skrevet

Takk for svar :-) Her er det roligere med kynnere osv. enn på mange uker, så ingen fødsel i sikte... Men det er litt deilig å endelig kunne slappe av også! Så klager ikke :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...