<3frøet<3 Skrevet 19. juli 2012 #1 Skrevet 19. juli 2012 Hei! Jeg var hos jm i dag og av forskjellige årsaker ble jeg strippet/tøyd. Ytre mormunn var ca 2 cm, har 2-3 cm åpning. Har hatt masse mensmurri g, vonde kynnere og nedpress de siste 4 ukene, men etter strippingen er det hverken mer eller vondere enn før. Noen som har erfaring med stripping? Tok det lang tid før det fikk effekt? Jeg er forresten 37+3 i dag. Takknemlig for svar!
#Ariadne# Skrevet 19. juli 2012 #2 Skrevet 19. juli 2012 Ble strippet to dager etter termin. Slimproppen gikk 2 timer etterpå og vannet ca 10 timer etter stripping. Etter det gikk det 4,5 timer og baby var ute :-) Lykke til :-)
Miitii Skrevet 19. juli 2012 #3 Skrevet 19. juli 2012 Tror det kommer veldig an på hvor moden man er. Sist ble jeg strippet dagen før termin, riene starta ca en halv time etter og 5-6 timer etter var jenta mi født Men har hørt at noen går flere dager etter stripping også.
HeltPerfekt<3 Skrevet 19. juli 2012 #4 Skrevet 19. juli 2012 Jeg ble strippet hele tre ganger før lillegutt ble født. De to første fungerte ikke i det heeele tatt, den siste er jeg veldig usikker på om ville hatt noe effekt, da vannet ble tatt noen timer senere Vannet ble da tatt 12 dager over termin, så jeg tror egentlig det er fint lite som ville fungert, prøvde ALT! Han ville rett og slett ikke ut
<3frøet<3 Skrevet 20. juli 2012 Forfatter #5 Skrevet 20. juli 2012 Takk for svar :-) Her er det roligere med kynnere osv. enn på mange uker, så ingen fødsel i sikte... Men det er litt deilig å endelig kunne slappe av også! Så klager ikke :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå