-:MyLife:- Gravid Skrevet 19. juli 2012 #1 Skrevet 19. juli 2012 (endret) Burde ikke mennene våre ha litt mer respekt for oss gravid? Greit at de tar seg en fest av og til, men hver helg? Og ett glass eller to hver dag i ferien? Kjenner jeg blir gaal snart! Er deprimert av hele greia! Endret 19. juli 2012 av -:MyLife:- Gravid
craZy&roCkaNattTerorist Skrevet 19. juli 2012 #2 Skrevet 19. juli 2012 Samboeren min kunne sikkert gjort mye bedre i mine gravide øyene, men han er ikke vært på fest i hele svangerskapet her, snart fullgått, men en øl i ny og ne. Godt han bruker huet:-)
Gjest MMJ Skrevet 19. juli 2012 #3 Skrevet 19. juli 2012 Åh... det kommer ann pÅ det. Jeg blir sÅ glad hver gang han tar seg en tur ut med kammerater/kollegaer osv! Det er viktig med litt sosialt annet enn kÅnÅ og familie Men, nÅ fÅr han jo ikke lov da, siden termin var i gÅr, sÅ der gÅr jo grensa! Kan du ikke snakke med han, kanskje han kan begrense seg bittelitt om det plager deg, eller gÅr ut over barna deres?
Mrs. Bouquet Skrevet 19. juli 2012 #4 Skrevet 19. juli 2012 Mannen min har heldigvis respekt så har ikke tenkt sånn over det. Men hver helg er vel uansett ikke noe man bør gjøre etter man har passert 20?
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2012 #5 Skrevet 19. juli 2012 Mannen min tar seg også en øl eller to, selv til hverdags. Men så er jo ikke jeg gravid da Men kan så svakt minnes at han gjorde det da også, men det fristet ikke meg noe særlig, og han drakk jo ikke rett rundt termin.
Ranii Skrevet 19. juli 2012 #6 Skrevet 19. juli 2012 Bryr meg egentlig ikke om hva samboeren min spiser/drikker for han har jo sitt liv og skal ikke sette det på hold eller legge lokk på lystene bare for at jeg er på tjukken. Såklart, har han forståelse, og spiser ikke en stor pose potetgutt og øl foran meg, men forventer ikke at han skal forandre seg når jeg bærer på den største skatten Han vil jo aldri kunne bli gravid, så føler meg heldig. men vi er jo alle forskjellige
Magia Skrevet 19. juli 2012 #7 Skrevet 19. juli 2012 Bryr meg egentlig ikke om hva samboeren min spiser/drikker for han har jo sitt liv og skal ikke sette det på hold eller legge lokk på lystene bare for at jeg er på tjukken. Såklart, har han forståelse, og spiser ikke en stor pose potetgutt og øl foran meg, men forventer ikke at han skal forandre seg når jeg bærer på den største skatten Han vil jo aldri kunne bli gravid, så føler meg heldig. men vi er jo alle forskjellige Heldigvis ikke min heller. Tror jeg hadde blitt altfor frista av den potetgutten hvis han spiste den rett foran meg!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 19. juli 2012 #8 Skrevet 19. juli 2012 Det der er ikke engang en problemstilling her i huset. Heldigvis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå