Gå til innhold

dere slanke damer med slanke menn: hva tenker mannen deres egentlig om store damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis dere vet hva han egentlig mener:) tenker ikke da nødvendigvis på sykelig overvektige som er 100 kg eller mer,men også en dame med myk mage og litt kjærlighetshandtak fks..kunne han tent på det? Vært gift med en sånn dame? Vemmes han over frodige kvinner? Tror dere han hadde reagert utelukkende negativt om du hadde lagt på deg 10 kg?(ikke fra svangerskap) eller hadde han tatt forandringene med knusende ro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samboeren min og jeg ble kjærester når jeg var litt vel stor. 168høy og over 80kg. Siste årene har jeg veid rundt 56 og han syns jeg er altfor tynn og må legge på meg. Sånn jeg ser det liker han normalt slanke damer med normale former. Også de med litt ekstra her og der. Men 10-15kg for mye tror jeg nok ikke ville vært like attraktivt.

Skrevet

Han liker damer passelige. Foretrekker noen kg for mye enn for lite.

Skrevet

Han har alltid sagt at det ikke er vekten som har noe å si, men fasongen. Når det er sagt så bryr han seg ikke egentlig om utseende, så jeg tror det egentlig er det samme. Jeg veide 20 kilo mindre da vi møttes for 5 år siden, så jeg har gått fra altfor tynn til litt rund. Han foretrekker meg slik jeg er nå, men tror det har mest å gjøre med at jeg er sunnere nå.

Skrevet

Han liker ikke for tynne jenter og ikke for store jenter ;)

Midt i mellom, med former.. jeg har alltid hatt 5-10 kg for mye og det har aldri vært noe hinder hvertfall ;)

Samme mening har jeg hørt fra veldig mange andre gutter også, både ekser, flørter, venner, bekjente.. så tror nok snittet liker helt normale, passelige jenter med former.. men selvfølgelig finnes det også de som vil ha jenter tynnest mulig eller som mener at big is beautiful ;)

Skrevet

Han liker best damer som ser passe ut, med former, men ikke direkte tykke.

Jeg var veldig tynn da vi ble sammen, og er litt rundere nå, men ikke overvektig. Slanket meg for en tid tilbake, da var han bekymret for at rumpa og puppene mine skulle forsvinne!;)

Han liker absolutt IKKE syltynne damer, såvidt jeg vet, alle damene han sier er pene osv i kjendisverdenen, har litt å ta i.

Når det er sagt, så elsker han meg for den jeg er, og han har aldri noensinne kommentert vekta mi, uansett om jeg har vært tynn, midt i mellom, litt rund, høygravid eller whatever, og jeg har aldri merket noen forskjell i hvor mye han har lyst på meg. Heldigvis. :)

Skrevet

Jeg er slank/tynn nesten på grensen til mager vanligvis, men har former likevel. Hadde jeg ikke hatt former, tror jeg han ville ment at jeg burde legge på meg. jeg har lagt på meg noen kilo siden vi ble sammen, og han synes jeg er finere nå. Men fortsatt er jeg altså tynn, 178 cm og veier vanligvis godt under 60 kilo (nen selvsagt ikke nå som jeg er høygravid).

Jeg tror ikke mannen ville likt at jeg ble feit, nei. For å si det rett ut. Han ville nok elsket meg likevel, men jeg vil jo at han skal være fornøyd også. Atolt av meg, Synes at jeg er flott ¨å se på. uansett har jeg nok ikke evne for å legge på meg så mye.

Skrevet

Mannen kan ikke fordra feite damer!

Han liker at jeg er slank, er glad i former, men ikke feite mager...

Skrevet

Mannen er glad i meg no matter hvordan jeg se ut han :) gikk opp nesten 20 kg under graviditeten og det tok ganske lang tid for meg å bli kvitt alt , men han sa jeg så valler ut hver dag uansett :)

Skrevet

Jeg er veldig tynn, mannen er slank. Han liker tynne jenter, men er mest opptatt av at jenter skal like seg selv. Kommenterer gjerne på at frodige damer med trygghet og stil er attraktive.

Gjest Flora med nr 3 <3
Skrevet

Han synes ikke de er noe attraktive! Han liker slanke, (ikke tynne) veltrente damer :) Selv er han nettopp det, så kanskje noe med det at man søker sin like?

Skrevet

Jeg har en slank mann. Jeg har selv gått fra 100 kg til 75,3 kilo. Han vil ikke at jeg skal slanke meg mer. Han sier jeg har ikke rumpe igjen og at jeg er beinete. Jeg er ikke det og vil slanke meg til 70 kilo. Har heldigvis en brudekjole hengende som passer enda finere om jeg går ned noen kilo til så det er unnskyldningen min :P

Han liker altså ikke tynne damer, heller de som har litt mer enn skinn og ben.

Gjest Mentha
Skrevet

Mannen min er slank. Jeg har lagt på meg godt og vel 10 kg siden vi ble sammen, og føler selv at jeg ikke har vondt av å kvitte meg med noen kilo. Mannen derimot sier at han synes jeg ser fantastisk ut, og at han elsker formene mine. Merker selv at han er ikke akkurat mindre interessert i meg trass i at jeg har gått opp litt, og at kroppen bærer preg av å ha fått barn, og det er jo koselig :) Så hvis jeg bestemmer meg for å slanke meg er det utelukkende for min egen skyld.

Men, som Lilleva sier, han elsker meg for min egen skyld og uansett hvordan jeg ser ut, og han har aldri kommentert verken vekt eller utseende med noe negativt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...