Anonym bruker Skrevet 19. juli 2012 #1 Skrevet 19. juli 2012 Kom et par igår med en baby på 8 mnd. som hadde brent seg skikkelig oppover armen! Hadde fått resept på tuber med krem til å smøre på brannsåret og ti tuber tilsammen. Kjøpte et par tuber og idag kom han tilbake og skulle ha mer, men hadde "glemt" resepten. De hysja også veldig på barnet når det gråt da de venta i kø igår. Fikk så vondt av den lille
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2012 #2 Skrevet 19. juli 2012 Datteren min ble brent av en tekopp hos dagmamma. Det var ekkelt, men ikke like ekkelt som alle de stygge blikkene jeg fikk hos legen og å apoteket. De trodde vel det var jeg som hadde skoldet barnet
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2012 #3 Skrevet 19. juli 2012 hysjinga kunne jo være å prøve å trøste barnet... og min mann kunne også ha glemt en resept...
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2012 #4 Skrevet 19. juli 2012 Har ei veninne som mista en kasserolle med kokende vann over gutten på 6 mnd Han var bandasjert på hele kroppen, hadde 3. grads forbrenning stakkar
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2012 #6 Skrevet 19. juli 2012 Hvorfor "glemt"? Fordi dem var innom igår og kjøpte to tuber krem (ganske store tuber). Idag kom han og trengte mer, men hadde plutselig ikke resept. Men uansett fikk jeg forferdelig vondt av den lille babyen som gråt av smerte
Serepta Skrevet 19. juli 2012 #7 Skrevet 19. juli 2012 Hadde de brukt to tuber på et døgn da ? Om de hadde resept på 10 tuber, så hadde de jo 8 igjen,,,
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2012 #8 Skrevet 19. juli 2012 Hvorfor "glemt"? Fordi dem var innom igår og kjøpte to tuber krem (ganske store tuber). Idag kom han og trengte mer, men hadde plutselig ikke resept. Men uansett fikk jeg forferdelig vondt av den lille babyen som gråt av smerte Hvor mange uttak hadde resepten da?
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2012 #9 Skrevet 19. juli 2012 Hvorfor "glemt"? Fordi dem var innom igår og kjøpte to tuber krem (ganske store tuber). Idag kom han og trengte mer, men hadde plutselig ikke resept. Men uansett fikk jeg forferdelig vondt av den lille babyen som gråt av smerte Så det du mener er at du regner med at de har brent barnet med vilje for å få resept på kremen og så påstår at de har glemt resepten, som du vet det var mer igjen på, for å selge kremen til noen andre eller noe sånt? Er det ikke mer sansynlig at de faktisk har glemt resepten? Kan være mange grunner til at de ville kjøpe mer før helgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå