Gå til innhold

Slimproppen


HildeHL

Anbefalte innlegg

Et litt "ekkelt" tema, men har noen av dere begynt å miste (eller mistet) slimproppen?!

 

Da jeg var gravid første gang gikk slimproppen underveis mens jeg hadde rier, men denne gangen så har jeg gått i to dager med stadig mer slim fra skjeden. Det er såpass mengder og tykkelse at jeg vet det ikke er utflod, men jeg har ikke sett noe blodspor i slimet (noe jeg hadde sist), så jeg er veldig usikker på om det er slimproppen eller ikke?! Skal ikke på svangerskapskontroll før til tirsdag, så tenkte jeg skulle høre med dere om dere har erfart noe lignende? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)

Mistet slimproppen for to dager siden. Hverken nå eller forrige gang hadde jeg blod el. Lignende i den, kun veldig tjukk "streng" med el-slim. Det er den beste beskrivelsen av min propp. Første gang fikk jeg rier påfølgende natt, og inatt fikk jeg vannavgang, hurra! Går hjemme med småretter og venter på at det skal ta seg opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! :) Kom alt på en gang, eller var du mer som meg, at det kom litt for hver gang du tørket deg el. lignende? Det er snakk om en del mengder hver gang, og jeg kan ikke helt skjønner hvor svær denne proppen egentlig er. :P

 

Du får gi lyd fra deg når det har skjedd mer! Jeg for min del håper at det drøyer litt til, da jeg ikke har termin før om 14 dager i følge sykehuset (selvom jeg mener jeg har termin 27/7).

 

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...