Gå til innhold

Har dere pallemøbler eller kabeltrommelbord ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er visst det helt store å lage utemøbler av europaller. De males i en eller annen farge, får hjul og noen puter oppi.

Helt med et kabeltrommelbord til.

Har skjønt at dette er et "must have" i interiørverden nå, men kunne ikke tenkt meg det. Ser for meg at det blir betegnet som søppel innen kort tid...

Videoannonse
Annonse
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Her er vi igang med å lage pall benk ute på trappverandaen vår, det vil gi oss best utbytte av plassen vår. Jeg gir nok så blaffen i hva som er "poppis", forholder meg til hva vi liker, og hva som er praktisk for oss å ha..

Er noe anderledes fra hva "alle" har det jeg driver å ordner istand her da, men gleder meg til neste sommer, det gjør jeg.. Enderlig plass til mer enn 2 gjester når vi sitter ute ;)

Skrevet

Dette er vel egentlig ut nå... I hvert fall pallemøbler!

Skrevet

Det er neimen ikke lett å henge med i svingene... Blir dyrt i lengden å henge med på interiørtrender, gitt.. Jeg hører ikke om det en gang før det er ut igjen... Men fordelen er at jeg ofte får kjøpe ting jeg liker til en rimelig penge:)

Skrevet

Pallemøbler er ikke dyrt, hehe. Nesten gratis faktisk.

Skikkelig in på den "Tips og inspirasjon til hjemmet" jeg følger på Facebook ihvertfall.

Skrevet

Har pallebord ute i låven, til å jobbe ved.

Skrevet

Nei, jeg har det ikke, og jeg synes det er utrolig JALLA!!! :D

Skrevet

Nei, det er og blir ikke helt meg. I garasjen kunne det kanskje funke.

Skrevet

Ja har et pallebord. Er faktisk litt lei av det nå, men etter at mannen brukte noen timer på å lage det, så hiver jeg det ikke ut ennå. Kanskje det kan bli et hagebord neste sommer...

Skrevet

Det var kult for noen år siden, nå et det bare soooo last year og harry!

Skrevet

Kabeltrommelbord hadde vi masse av i blomsrebutikken hvor jeg jobbet fra 2001 til 2004. Det er ihvertfall ikke noe nytt fenomen.. syns ikke det er spesielt fint :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...