Anonym bruker Skrevet 19. juli 2012 #1 Skrevet 19. juli 2012 Samboeren var på byen i helgen og hadde truffet min eks. Eksen og jeg var sammen i to år og deretter gikk det et år før jeg møtte samboeren. Saken er den at eksen og jeg hadde et ganske livlig sexliv og hadde oss til alle døgnets tider. Det var skikkelig heftig og faktisk noe jeg har savnet. Mn nåværende tenner meg, men langt fra like mye og ofte så vi har sjelden sex dessverre. Så hadde altså eksen fortalt han i fylla hvor heftig vi hadde det og hvor heldig han er som er sammen med ei som er så vill i senga som meg. Han kjente jo overhodet ikke igjen beskrivelsen og nå får jeg høre det hele tiden, hva er feil med ham etc siden jeg ikke suger ham tre ganger daglig som med eksen... Jeg blir jo bare lei meg selv for jeg har ingen annen forklaring enn at han ikke tener meg like mye. Og jeg kan vel ikke si det!?
lykkeligmams<3 Skrevet 19. juli 2012 #2 Skrevet 19. juli 2012 ville heller sagt at "ikke glem eksen min var full og kanskje prøvde å gjøre deg sjalu". exer er flinke til og provosere andre forhold, og det var garantert noe slikt han var ute etter. jeg ville aldri gått til dama til exen og sagt noe slikt. ! det ligger langt fra moralen, men du bør også tenke på situasjonen. om det er noe du kan gjøre for å bedre sex livet deres. For det er veldig synd at dere ikke har det så fantastisk
Musemorbr / Skrevet 19. juli 2012 #3 Skrevet 19. juli 2012 Nå er mannen min snill som bare det, men om eksen min hadde sagt noe sånn, regner jeg faktisk med han hadde fått høre det. Kanskje hadde eksen endt opp med et blåøye også. Hvem i all verden sier noe sånnt egentlig? Forøvrig ville jeg faktisk ha forventet at mannen min forsto at eksen snakket usant for å være slem, og at han uansett ikke på noen måte ville komme til meg med anklagelser. Beklager å måtte si det, men både din eks og din nåværende oppfører seg ufint og umodent.
Mammatil2+lillespire<3 Skrevet 19. juli 2012 #4 Skrevet 19. juli 2012 spør han.. hvem er jeg i lag med...? deg eller han... og alle forhold er forskjellige.. slik er det bare...
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2012 #5 Skrevet 19. juli 2012 min umiddelbare tanke er-hvor gamle er dere??
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2012 #6 Skrevet 19. juli 2012 Jeg var langt villere da jeg var 19 enn nå som jeg er 29 ihvertfall Så om mannen min hadde møtt en eks eller elsker fra den tida ville det jo faktisk vært sant - jeg kunne ha sex hele dagen, nå har jeg mange andre ting jeg synes er like morsomt og kan holde på med i timesvis. Du får himle litt med øynene å si "ham om det" neste gang han drar fram eksen din igjen.
LittLykkelig Skrevet 19. juli 2012 #7 Skrevet 19. juli 2012 Du kan jo si at det for det første var overdrevet og at dere hadde et intetsigende, kun fysisk forhold. Dessuten var du yngre. Du kan jo også slenge på at han er en idiot som i det hele tatt sier slikt til din nye mann og at det også er grunnen til at dere ikke er sammen mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå