Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det slik at barn under 2 år sitter på foreldrenes sete på fly, eller anbefales det å kjøpe egen seteplass til dem? ?) Ser for meg at det kan bli relativt slitsomt å ha en stor 1 åring i fanget i 4-5 timer på et trangt fly..... Men det er kanskje vanlig`? Hva gjør man så om de sovner....? Høres litt pes ut :)

Hva har dere erfarne sydenreisende gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har aldri kjøpt eget sete og det har gått veldig fint å ha barnet på fanget. Gar de sovnet har de bare sovet på fanget.

Når de er våkne har de gått litt rundt og så har vi hatt med leker og ting å drive med.

Har flydd maks 3 timer med så små, sikkert større behov ved lengre reiser.

Skrevet

Dytter litt på denne jeg.. Flere som har reist på 3-4 timers flytur med 1 1/2 åring og synes dette er problemfritt?

Skrevet

Vi tok fly til gran canaria med datteren vår når hu var ca 1 1/2 og det gikk kjempe fint og over all forventning. Hu er til vanlig ei litt umulig frøken. Men gikk som en drøm. Hu hadde ikke eget sete.

Skrevet

Di vil normalt ikke sitte på eget sete,like lite som å sitte i ro i foreldrenes fang.......så jeg ville ikke betalt for eget flysete til baby.

Jeg hadde med smoothier og forskjelligt,gikk bedre enn jeg hadde trodd!Vi fløy i 4 timer

Skrevet

Kjenner at jeg gruer meg mye til dette, men det går sikkert bedre enn jeg frykter... Ser for meg at frøkna skal lage leven og forstyrre halve flyet, hun er ikke akkurat ei rolig og fredlig og sjenert liten dame:) Men du har nok rett i at det også blir kjedelig i eget sete...bortsett fra med DVD spiller da...det fungerer jo veldig bra i bil..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...