Anonym bruker Skrevet 19. juli 2012 #1 Skrevet 19. juli 2012 Jeg har nå ferie, og har 1 1/2 uke igjen av den, så ting kan forandre seg. Tenker evt å få legetime sent neste uke. Problemet er at jeg er gravid, 7 uker ca, er konstant trett, kvalm og svimmel, klarer ikke å fungere hjemme ligger mye på sofaen. Å handle er en stor utfordring pga svimmelheten, men har ingen andre som kam gjøre det. I tillegg har jeg småe blødninger. Har mistet de siste to gangene jeg var gravid, og har prøvd i to år å bli gravid. Har to barn fra før av.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2012 #2 Skrevet 19. juli 2012 Hadde du vært i stand til å jobbe? Det høres jo ikke sånn ut. Dermed vil jeg si det er grunn nok til sykemelding. Ring legen du. Så kan du ta igjen ferien din senere. Ihvertfall en uke av den.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2012 #3 Skrevet 19. juli 2012 Hi her. Jobber i bhg, og de siste dagene hadde jeg ikke fungert mer enn ett par timer, mine barn er heldigvis ganske store 6 1/2 og 10 år, ellers hadde jeg ikke klart å ha de hjemme. Går det an å bli sykmeldt i ferien da? Tenkte mer på å bli sykmeldt når den er ferdig?!
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2012 #4 Skrevet 19. juli 2012 Hadde spurt legen! Som min lege sa sist jeg var gravid, man skal fungere etter jobb også! Og det at du har barn fra før, og i tilegg blødninger og har mista før er jo bare flere grunner til sykemld. Håper det går bra med deg:)
Mamma_til_2 Skrevet 19. juli 2012 #5 Skrevet 19. juli 2012 Du kan sykemelde deg nå og ha den uken med ferie til gode, du skal fungere i hverdagen hjemme og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå