Anonym bruker Skrevet 19. juli 2012 #2 Skrevet 19. juli 2012 Vil heller si at charterferie er oppskrytt...
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. juli 2012 #3 Skrevet 19. juli 2012 Godt at vi har ulike opplevelser ellers hadde det vel vært fullt alle plasser
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2012 #4 Skrevet 19. juli 2012 Noen som har stått opp feil ben i dag eller? Eller har vi kanskje ikke råd til å reise og er misunnelig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå