Gå til innhold

Kjøpe ny vogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, alt man kan få seg til å spørre om:)

Jeg venter mitt tredje barn på nyåret og har selvsagt en kombivogn og en trehjuling som har vært brukt til mine andre barn. Personlig hater jeg å bruke penger, men spesielt trehjulingen er blitt stygg og falmet og full av store hull i stoffet. Den har vært mye brukt da.

Så jeg tenkte på å kjøpe Easywalker Sky, som kan brukes til nyfødt og oppover når man tar av bagen. Men den er jo dyr da. Noen som har erfaring med den vogna? Ville dere kjøpt ny, eller bare brukt den stygge, ødelagte til et barn til? Blir trolig ikke flere barn, men kanskje ett til om noen år...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville kjøpt på finn.no,jeg. Der har jeg kjøpt masse fint til god pris, som ser helt nytt ut:) Og så er det jo supert med gjenbruk;)

Skrevet

Spørs jo hvor nøye du er på det og hvor mye penger du har. Jeg kjøpte på finn til første barnet. Helt fin vogn til litt billigre penge. Om du skal gå mest turer ol for deg selv er det vel ikke så farlig..

Skrevet

Jeg hadde kjøpt ny vogn eller en brukt på Finn.no, jeg bruker vogna mye og gå tur med en som faktisk ikke ser ut, samt hadde hatt hull i trekket... Vel, jeg hadde blitt deprimert... Du skal jo faktisk bruke vogna i noen år, og evt til en til. I verste fall hvis dette blir siste mann så kan du jo bare selge vogna når vognperioden er over :)

Skrevet

Finn.no er jo genialt. Der finner man mye bra.

Mitt budsjett holder ikke til de dyre vognene så jeg tenkte å prøve meg på en rimeligere type. Kan jo tipse deg om den:

http://www.helti100.no/topp/barnevogn/duovogn-2-i-1/copenhagen-duovogn-carbon-black.html

Den har ihvertfall alt jeg er ute etter. Den er også fin i dark khaki.

Har en duo edge, men den blir for stor og tung nå. Vil ha en mindre. Når jeg selger den går forhåpentligvis det opp i opp med kostnaden til den nye vogna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...