Gå til innhold

Hva synes dere om dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har en bekjent som har vært skilt noen år, men har et greit samarbeid med sin ekskone på grunn av deres felles sønn. Begge har hatt kjærester innimellom, men ikke noe seriøst, og nå er begge single. De har bare dette ene barnet, og begge to ønsker seg flere barn, men tiden til å finne "den rette" renner ut, så de vurderer rett å slett å få et barn til. Dette møter de svært mye kritikk for. Jeg synes ikke det er så galt. Hva synes dere?

Endret av Magetaska
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm.. På en måte så hørtes det jo bra ut, men på en annen side, litt rart..

Hvorfor kan de heller ikke prøve på nytt istede og så få fler barn?

Skrevet

Jeg synes det er en hyggelig tanke. Mye bedre enn det man oftest ser, nemlig at folk haster inn i nye forhold og lager barn med noen de ender opp med å ha et dårlig forhold til. Etter min mening også bedre enn om mor blir kunstig befruktet og får en til på egen hånd. Så lenge de samarbeider godt, er det jo bare en fordel for dem alle, også storesøskenet. :)

Skrevet

De vet i hvertfall hva de går til.. og så får jo begge barna de samme foreldrene, så slipper unna en del problemstillinger med dette (hvem får hva av hvem, ferier, at de er sammen hos far oxo). Vil jo også tro at dette kan være bedre for det første barnet enn om mor får barn med en ny mann (alt ut i fra den nye mannen også da selvfølgelig). Håper de går for det, og ikke knekker under for presset som andre legger på de om å la være.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...