Gå til innhold

NAV er så sinnsykt god!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er arbeidsledig og fikk tilbud om jobb i Stavanger. Snakket med NAV og sa at jeg ikke ønsket å ta jobben fordi jeg ikke vil at barna mine skal få den jævlige dialekten. Da lo hun dama på NAV godt og skjønte hva jeg mente så jeg slapp å ta den og jeg beholder dagpengene.

NAV er GOOOOD :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha! ler meg i hjæl :D

Skrevet

Sallan så frekke du e! Tror du at dialektå di e någe bedre ellår? Sko skamma deg... Viss ikkje det her e fine dialekt, så vetsje eg altså..

Skrevet
Sallan så frekke du e! Tror du at dialektå di e någe bedre ellår? Sko skamma deg... Viss ikkje det her e fine dialekt, så vetsje eg altså..

Æsj!!

Ikke hi

Skrevet

Ja, det er viktig å ha prioriteringene i orden :)

Selvsagt er barnas dialekt viktigere enn at mamma klarer forsørge dem!

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Gode verdier er gull verdt vettu hi..

Skrevet

enig med ano 5.

det er faktisk veldig viktig at barna ikke får stavangerdialekt... ikke fullt så viktig med jobb.. har jo NAV.....

Skrevet

Får bare leve av den usle trygda fra nav da. Vi er bare glade for å slippe å ha deg i stavanger.

Skrevet

Kan eg forsiktig spør kva dialekt du har, som du er så redd for å forsøple?

Håper virkeleg dette er tull. Viss ikkje, sank NAV veldig i verdi hos meg.

Skrevet
Ja, det er viktig å ha prioriteringene i orden :) Selvsagt er barnas dialekt viktigere enn at mamma klarer forsørge dem!

Far jobber og jeg mottar dagpenger. Vi klarer fint å forsørge ungene så vi styrer unna stygge dialekter :D

HI

Skrevet

Er jo ikke du som forsørger dem når du får dagpenger, men vi skattebetalere. Fysj!

Digger for øvrig Rogalandsdialekt jeg da. Skulle mye heller hatt den enn min kjedelige Oslodialekt. Og Stavanger er en av Norges aller flotteste byer. Your loss.

Skrevet

Stavanger er en av Norgev fineste byer!!! ;) Your loss!!!

Skrevet
Er jo ikke du som forsørger dem når du får dagpenger, men vi skattebetalere.

Har jobbet i mange år og kommer nok ut i jobb igjen så akkurat det bekymrer jeg meg ikke over. Du og ungene dine har sikkert også nytt godt av våre skattepenger.

HI

Skrevet
Er jo ikke du som forsørger dem når du får dagpenger, men vi skattebetalere.

Har jobbet i mange år og kommer nok ut i jobb igjen så akkurat det bekymrer jeg meg ikke over. Du og ungene dine har sikkert også nytt godt av våre skattepenger.

HI

Faktisk ikke, HI, men det har uansett ingenting å si her da jeg uansett ikke ville gått arrogant ut på nettet og skrytt av navinga mi. Du ønsker å provosere og får det til.

Skrevet

Sallan så bra....sånne fålk trenge me isje i Stavanger uansett....du får holla deg der du e. Herlige.

Skrevet

En av de få dialektene jeg ikke orker, så skjønner deg godt, selv om jeg ikke ville snyltet av nav.

Skrevet

Dere som syns stavanger dialekt er så forferdelig....hvor kommer dere selv fra??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...