Anonym bruker Skrevet 19. juli 2012 #1 Skrevet 19. juli 2012 Er arbeidsledig og fikk tilbud om jobb i Stavanger. Snakket med NAV og sa at jeg ikke ønsket å ta jobben fordi jeg ikke vil at barna mine skal få den jævlige dialekten. Da lo hun dama på NAV godt og skjønte hva jeg mente så jeg slapp å ta den og jeg beholder dagpengene. NAV er GOOOOD
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2012 #3 Skrevet 19. juli 2012 Sallan så frekke du e! Tror du at dialektå di e någe bedre ellår? Sko skamma deg... Viss ikkje det her e fine dialekt, så vetsje eg altså..
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2012 #4 Skrevet 19. juli 2012 Sallan så frekke du e! Tror du at dialektå di e någe bedre ellår? Sko skamma deg... Viss ikkje det her e fine dialekt, så vetsje eg altså.. Æsj!! Ikke hi
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2012 #5 Skrevet 19. juli 2012 Ja, det er viktig å ha prioriteringene i orden Selvsagt er barnas dialekt viktigere enn at mamma klarer forsørge dem!
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 19. juli 2012 #6 Skrevet 19. juli 2012 Gode verdier er gull verdt vettu hi..
<3 mine søte små<3 Skrevet 19. juli 2012 #7 Skrevet 19. juli 2012 enig med ano 5. det er faktisk veldig viktig at barna ikke får stavangerdialekt... ikke fullt så viktig med jobb.. har jo NAV.....
3 nøtter til Askepott Skrevet 19. juli 2012 #8 Skrevet 19. juli 2012 Får bare leve av den usle trygda fra nav da. Vi er bare glade for å slippe å ha deg i stavanger.
Mamma i vinden Skrevet 19. juli 2012 #9 Skrevet 19. juli 2012 Kan eg forsiktig spør kva dialekt du har, som du er så redd for å forsøple? Håper virkeleg dette er tull. Viss ikkje, sank NAV veldig i verdi hos meg.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2012 #10 Skrevet 19. juli 2012 Ja, det er viktig å ha prioriteringene i orden Selvsagt er barnas dialekt viktigere enn at mamma klarer forsørge dem! Far jobber og jeg mottar dagpenger. Vi klarer fint å forsørge ungene så vi styrer unna stygge dialekter HI
AdrenaLine Skrevet 19. juli 2012 #11 Skrevet 19. juli 2012 Er jo ikke du som forsørger dem når du får dagpenger, men vi skattebetalere. Fysj! Digger for øvrig Rogalandsdialekt jeg da. Skulle mye heller hatt den enn min kjedelige Oslodialekt. Og Stavanger er en av Norges aller flotteste byer. Your loss.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2012 #12 Skrevet 19. juli 2012 Stavanger er en av Norgev fineste byer!!! Your loss!!!
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2012 #13 Skrevet 19. juli 2012 Er jo ikke du som forsørger dem når du får dagpenger, men vi skattebetalere. Har jobbet i mange år og kommer nok ut i jobb igjen så akkurat det bekymrer jeg meg ikke over. Du og ungene dine har sikkert også nytt godt av våre skattepenger. HI
AdrenaLine Skrevet 19. juli 2012 #14 Skrevet 19. juli 2012 Er jo ikke du som forsørger dem når du får dagpenger, men vi skattebetalere. Har jobbet i mange år og kommer nok ut i jobb igjen så akkurat det bekymrer jeg meg ikke over. Du og ungene dine har sikkert også nytt godt av våre skattepenger. HI Faktisk ikke, HI, men det har uansett ingenting å si her da jeg uansett ikke ville gått arrogant ut på nettet og skrytt av navinga mi. Du ønsker å provosere og får det til.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2012 #15 Skrevet 19. juli 2012 Sallan så bra....sånne fålk trenge me isje i Stavanger uansett....du får holla deg der du e. Herlige.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2012 #16 Skrevet 19. juli 2012 En av de få dialektene jeg ikke orker, så skjønner deg godt, selv om jeg ikke ville snyltet av nav.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2012 #17 Skrevet 19. juli 2012 Dere som syns stavanger dialekt er så forferdelig....hvor kommer dere selv fra??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå