Gå til innhold

Har så dårlig samvittighet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på besøk hjemme hos mine foreldre og søsken. Jeg mistet spira min i forrige uke ( 9 uker på vei) og har vært så forbanna, trist, lei og kjefta på alle rundt meg. Har ikke fortalt de noenting, de visste ingenting om graviditeten.

Har tatt meg lange gåturer de siste dagene og grått alene etter veien.. også har jeg fått kommentarer på at jeg ser så forbanna sur ut ( hvilket er sant) og nå har jeg så dårlig samvittighet. I tillegg er datteren min på ferie med faren, savner henne masse og det hjelper ikke på akkurat..Igår var alle rundt meg i dårlig humør, hvilket påvirket humøret mitt i ekstra dårlig retning idag, har ikke engang orket å spise..Huff, og nå presser tårene på igjen.

Måtte bare skrive det ned.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok, kanskje best å si at du ikke er helt frisk, og reise hjem? Du må vel ikke være der.

Skrevet

Uff.. sender deg en klem!

Skjønner veldig godt at du er lei deg og at humøret svinger.. men du burde kanskje si noe til de aller nærmeste? Gjør godt å få prata litt med noen!

Skrevet

De som er rundt deg er nok ikke dummere enn at de skjønner at det er noe som plager deg. Kan du ikke like gjerne fortelle dem hva det er? Den sorgen du kjenner på nå blir ihvertfall ikke bedre av at du får kritikk for å være sur og sint når du egentlig er trist.

Skrevet

burde egentlig fortelle dem det, ja. De har bare aldri vært typene å snakke med vanskelige ting om med, om dere skjønner. Skal dra herfra søndag..

Skrevet

Selv om familien din ikke er så flink å snakke om sånne ting, så er det kanskje bare greit å gi de en forklaring på hvorfor du er i det humøret som du er, slik at de vet at du er lei deg og ikke sur.

Gjest peacock
Skrevet

Åh, stakkars deg! Synes ogsÅ du bør dele hva som har skjedd, kanskje med mammaen din i første runde? Selv om dere aldri har delt vanskelige ting er dette kanskje noe som kan gjøre forholdet deres enda sterkere? Godt Å fÅ det ut uansett, tenker jeg, byrden blir ikke lettere fordi man bærer den alene!

Skrevet

Takk for svar! Blir nesten rørt her igjen, er et emosjonelt vrak om dagen. Gråt meg i søvn i natt, under en gåtur alene idag og i dusjen i kveld :/ må bare finne et bra tidspunkt å si det på da. *HI*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...