Gå til innhold

Håper dette går bra..


Perle79 gravid med nr 2

Anbefalte innlegg

Har nå hatt brun blødning i 8-9 dager. Er veldig lite og fyller heldigvis ikke opp noe bind! Ikke har jeg vondt i magen heller. Var inne på førstegangskontroll på tirsdag og fikk tatt blodprøve. Skal inn igjen i morgen for å ta en ny en.. Håper HCG har steget etter to dager! Sist graviditet hadde jeg ikke antydning til noe blødning i det hele tatt. Noen av dere som har opplevd det samme? Er 6+6 i dag.

 

Krysser fingrene for dere andre også at det skal gå bra! Gleder meg til å være her inne sammen med dere andre jenter!

 

Klem Perle79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har du fått noen svar på hcg prøven? Håper alt går bra!!;) Hva var tallet på første prøven din? Jeg tok prøve man 16. og den var bare på 3130... synes det var litt lite. Var 5+6 da. Skal få ny prøve på mandag. Har ikke hatt noen blødning jeg, men det er visst mange som blør litt tidlig i svangerskapet uten at det er noe farlig;) Hvis hcg har steget, så har det gått bra med spiren din iallefall;) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har heldigvis gått bra! Den første prøven lå på 6300 og to dager etterpå kom den på over 8000.

Er jo en stund siden dette her, så alt er i orden! Kan ikke juble før jeg har sett at det faktisk er noe inni der! Er 10+1 i dag, så det går fremover!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...