Gå til innhold

Utrolig usosialt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på ferie sammen med et annet par hvor hun satt å sendte sms stort sett hele tiden. Til og med når vi var ute å spiste på kvelden. Og hun nærmer seg 40 år. Utrolig irriterende syntes jeg. Mannen hennes sa ifra noen ganger men det hjalp lite. Er vel for f..... ikke fjortis lenger........

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har vært på ferie sammen med et annet par hvor hun satt å sendte sms stort sett hele tiden. Til og med når vi var ute å spiste på kvelden. Og hun nærmer seg 40 år. Utrolig irriterende syntes jeg. Mannen hennes sa ifra noen ganger men det hjalp lite. Er vel for f..... ikke fjortis lenger........

Kjenner til en som oppfører seg slik i sosiale sammenhenger, og hun lider av sosialangst,derfor er hun slik.

Tenker at hvis noen er så hemmet, så bør de søke hjelp, istedet for å skjemme seg ut

Skrevet

Kjenner til en som oppfører seg slik i sosiale sammenhenger, og hun lider av sosialangst,derfor er hun slik.

Tenker at hvis noen er så hemmet, så bør de søke hjelp, istedet for å skjemme seg ut

Kanskje ikke så lett når en er bortreist...?? Skjønner ikke helt at en kan reise på ferie med noen en kjenner så lite heller jeg da?

Skrevet

Det er så frekt syns jeg!! Har ei venninne som konstant sitter på facebook på mobilen, uansett hva hun gjør eller hvem hun er med. Liten sosial intelligens, tenker jeg da.

Skrevet
Kjenner til en som oppfører seg slik i sosiale sammenhenger, og hun lider av sosialangst,derfor er hun slik. Tenker at hvis noen er så hemmet, så bør de søke hjelp, istedet for å skjemme seg ut

Så da tenker du det er bedre å isolere seg helt frem til man er frisk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...