Anonym bruker Skrevet 18. juli 2012 #1 Skrevet 18. juli 2012 Har vært på ferie sammen med et annet par hvor hun satt å sendte sms stort sett hele tiden. Til og med når vi var ute å spiste på kvelden. Og hun nærmer seg 40 år. Utrolig irriterende syntes jeg. Mannen hennes sa ifra noen ganger men det hjalp lite. Er vel for f..... ikke fjortis lenger........
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2012 #2 Skrevet 18. juli 2012 Har vært på ferie sammen med et annet par hvor hun satt å sendte sms stort sett hele tiden. Til og med når vi var ute å spiste på kvelden. Og hun nærmer seg 40 år. Utrolig irriterende syntes jeg. Mannen hennes sa ifra noen ganger men det hjalp lite. Er vel for f..... ikke fjortis lenger........ Kjenner til en som oppfører seg slik i sosiale sammenhenger, og hun lider av sosialangst,derfor er hun slik. Tenker at hvis noen er så hemmet, så bør de søke hjelp, istedet for å skjemme seg ut
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2012 #3 Skrevet 18. juli 2012 Har vært på ferie sammen med et annet par hvor hun satt å sendte sms stort sett hele tiden. Til og med når vi var ute å spiste på kvelden. Og hun nærmer seg 40 år. Utrolig irriterende syntes jeg. Mannen hennes sa ifra noen ganger men det hjalp lite. Er vel for f..... ikke fjortis lenger........ Kjenner til en som oppfører seg slik i sosiale sammenhenger, og hun lider av sosialangst,derfor er hun slik. Tenker at hvis noen er så hemmet, så bør de søke hjelp, istedet for å skjemme seg ut Kanskje ikke så lett når en er bortreist...?? Skjønner ikke helt at en kan reise på ferie med noen en kjenner så lite heller jeg da?
CaptainHindsight Skrevet 18. juli 2012 #4 Skrevet 18. juli 2012 Det er så frekt syns jeg!! Har ei venninne som konstant sitter på facebook på mobilen, uansett hva hun gjør eller hvem hun er med. Liten sosial intelligens, tenker jeg da.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2012 #5 Skrevet 18. juli 2012 Har vært på ferie sammen med et annet par hvor hun satt å sendte sms stort sett hele tiden. Til og med når vi var ute å spiste på kvelden. Og hun nærmer seg 40 år. Utrolig irriterende syntes jeg. Mannen hennes sa ifra noen ganger men det hjalp lite. Er vel for f..... ikke fjortis lenger........ Kjenner til en som oppfører seg slik i sosiale sammenhenger, og hun lider av sosialangst,derfor er hun slik. Tenker at hvis noen er så hemmet, så bør de søke hjelp, istedet for å skjemme seg ut Så da tenker du det er bedre å isolere seg helt frem til man er frisk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå