papoyo Skrevet 18. juli 2012 #1 Skrevet 18. juli 2012 Vurderer å bestille et cruise for meg og storesøster på 9 år, for å få litt tid sammen bare vi to. Lurer på om noen har erfaringer med disse båtene, og hvordan det er for et barn i den alderen ombord?
rosami Skrevet 18. juli 2012 #2 Skrevet 18. juli 2012 Helt supert! Vi har tatt med ungene mange ganger på cruise. Det finnes noe for enhver smak der. Din datter vil sikkert elske showene på kvelden, shopping, god mat på restaurant og badeland
Min første 2012 Skrevet 18. juli 2012 #3 Skrevet 18. juli 2012 Bare vært der uten barn, men vil tro det er stor suksess å ha henne med:) mye å finne på der, så dere kommer ikke til å kjede dere:)
M+M+baby2012 Skrevet 20. juli 2012 #4 Skrevet 20. juli 2012 Det blir en kjempe fin tur, de har bra badeland, kjempe bra show på kvelden. gode restauranter til forskjellig pris. dere får noen timer i tyskland til og shoppe på senteret der som her kjempe fint. det ligger rett ved der båten går i land også.
Koala *g07* Skrevet 20. juli 2012 #5 Skrevet 20. juli 2012 Har bare god erfaring, reist med yngre barn. Benyttet badeland, vært på show. Det har hvertfall ikke vært noe problem med at tiden går. Har en grei tid til å titte og shoppe i Kiel.
papoyo Skrevet 20. juli 2012 Forfatter #6 Skrevet 20. juli 2012 Da er Kiel-cruise for meg og storesøster bestilt til neste uke. Gleder meg! Blir fint å gjøre noe sammen bare oss to. Hun er veldig i opposisjon til meg for tida, og veldig sjalu på søstra som bare er 1,5 år yngre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå