November-spire-79 Skrevet 18. juli 2012 #1 Skrevet 18. juli 2012 Fikk en sånn smokk med temperaturmåler i posten siden jeg bestilte vanlig temp. til å ha i rumpa som er babyen sin Fungerer denne smokken noe særlig eller? Er den sikker? Har dere prøvd?
Fridamor Skrevet 23. august 2012 #3 Skrevet 23. august 2012 Håper noen svarer! Jeg har også fått denne i gave, så greit å vite Hvis ikke er det jo mulig å ta temperaturen med smokken først, også med temeraturmåleren, så ser man hvor nøyaktig smokken egentlig er. For den man evt. putter i rumpestumpen er nok mer sikker ville jeg trodd
November-spire-79 Skrevet 23. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 23. august 2012 Ja jeg ville aldri turt å stole på en smokk, men det hadde jo vært genialt om det funket
bamby Skrevet 23. august 2012 #5 Skrevet 23. august 2012 Hadde en slik med førstejenta, men fant fort ut den ikke virka for oss, hun sputta den ut før tida var omme + jeg stolte ikke på gradene helt, tror de viste noe mindre enn den vanlige!
anonym91 Skrevet 23. august 2012 #6 Skrevet 23. august 2012 har prøvd ett par ganger uten hell. var en annen type smokk en de ho var vant til så ho ville ikkje sutte så mye på den. så blei ikkje bra resultat. men så lenge vanlig termometer funker så hadde eg ikkje gidda å brukt smokken. (mulig det er lettere på en 2 åring som du kan si i fra at h*n må ha den lenge i munnen,men ikkje bra for baby)
November-spire-79 Skrevet 23. august 2012 Forfatter #7 Skrevet 23. august 2012 Ok da spørs det om jeg får brukt det noe særlig
Katta_ Skrevet 23. august 2012 #8 Skrevet 23. august 2012 Blir nok med smokken som med feks øretermometer, du kan fint bruke de, men ta resultatet med en klype salt. Jeg pleier å bruke øretermometer om jeg syns hun føles litt varm, viser den oppimot temp, så bruker jeg vanlig termometer etterpå. Jeg syns ofte at jenta mi er varm, men hun er varm av seg av natur, så jeg gjør dette for å slippe å plage henne med rumpetermometer hver gang mamma'n kanskje overreagerer litt
Tina-30 Skrevet 24. august 2012 #9 Skrevet 24. august 2012 Sønne min ville ikke ha den og spyttet ut.Dessuten gråt han og var mer eller mindre hydterisk når han hadde feber så da kunne jeg jo bare glemme smokk uansett.De beste febermålerne er fra Apotek 1 og måler på pannen.Har brukt denne i 2 år og den er alltid nøyaktig.Kan til og med måle temp i badevann,drikke osv. Anbefales!
Katta.76 har nå 5 barn. Skrevet 24. august 2012 #10 Skrevet 24. august 2012 Virker fint på jenta mi, men den må være i munnen ett par minutter. Testa med andre termometere for å se om den funka, og det gjorde den:). Men barnet bør jo bruke smokk da for at barnet vil ha den i munnen så lenge. Sønnen på 2 år hadde den ikke funket på.
November-spire-79 Skrevet 25. august 2012 Forfatter #11 Skrevet 25. august 2012 Ok i værste fall så får jeg bruke den på meg selv hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå