Anonym bruker Skrevet 18. juli 2012 #1 Skrevet 18. juli 2012 Vi har faktisk alt vi trenger etter 14 års samboerskap, servise, glass, bestikk osv, og det samme gjelder for pyntegjenstander og kunst. Vi har vår stil som vi har fylt opp med så fullt som vi vil ha det. I tillegg har vi god økonomi og trenger ikke penger heller. Jeg har derfor foreslått for min tilkommende at vi skal ønske oss en pengegave til et veldedig formål, fekk barneadvelingen på Radiumhospitalet eller noe slikt. Han er i utgangspunktet enig men mener samtidig at det kanskje er litt sært og at noen sikkert vil reagere, enten fordi de vil gi noe personlig eller at noen synes det kan virke blærete at vi er så "bemidlet" at vi ikke trenger mer. Hva ville du tenkt om et slikt ønske?
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2012 #2 Skrevet 18. juli 2012 Jeg ville gladelig gitt penger til et veldedig formål dere har plukket ut som gjest i deres bryllup. De som likevel ønsker å gi en gave, må jo få lov til det selvsagt, og de vil nok klare å finne på noe selv tenker jeg. Jeg tenker at det som kommer til å skje, er at det blir gitt masse penger til formålet, og at de som står dere nært kommer til å gi dere en gave i tillegg.
Gjest overlord Skrevet 18. juli 2012 #3 Skrevet 18. juli 2012 Det syns jeg var en fantastisk god idè! Men ville valgt et formål som de fleste ønsker å gi til. Altså ikke foreningen for sultne småfugler i Maridalen eller Altaelvens venner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå